دوره 8, شماره 32
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسایی و مطالعه عوامل مؤثر بر خلاقیت در طراحی بسته بندی و فروش محصولات غذایی
(دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2018-02-20)هدف این مقاله، شناسایی و بررسی عوامل اثرگذار در طراحی خلاق بستهبندی محصولات غذایی، بهطور کلی، و نیز محصولات کنسرو شده و بهطور خاص خردهفروشی این محصولات میباشد. برای شناسایی و دستهبندی عوامل مؤثر در طراحی خلاق بستهبندی ...
-
کاربردهای نوین بسته بندی های خوراکی برای میوه ها و سبزی های تازه و قابلیت های آنها به عنوان حامل مواد فعال
(دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2018-02-20)میوهها و سبزیهای تازه، قسمت اصلی یک رژیم غذایی سالم را تشکیل میدهند. نگهداری میوهها و سبزیهای تازه با کیفیت بالا برای مدّت طولانی کار پیچیدهای است. در سالهای اخیر، گروههای پژوهشی، بستهبندی خوراکی را به عنوان جایگزین ...
-
عناصر دیداری و کلامی بسته بندی و تأثیر آنها بر تجربه نشان تجاری با نقش تعدیل کنندگی حساسیت قیمت مصرف کننده
(دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2018-02-20)عناصر دیداری بستهبندی، نظیر رنگ، گرافیک، شکل، اندازه و تصاویر روی بستهبندی مواد بوده همچنین عناصر کلامی شامل اطّلاعات مربوط به محصول، تولیدکننده، کشور مبدأ و نام تجاری می باشند. در این پژوهش تأثیر عناصر دیداری و کلامی ...
-
بررسی تأثیر عناصر تصویری بسته بندی با تصویر ذهنی نشان تجاری در مشتریان یکی از شرکت های فرآورده های لبنی شهر گرگان
(دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2018-02-20)در دهههای اخیر، به تدریج بستهبندیهای مصرفکننده و کاربرد آن مورد توجّه قرار گرفتند و امروزه بستهبندی عاملی اساسی برای فروش محصول است و شرکتهای مختلف برای افزایش توان رقابت خود بر آن تمرکز میکنند. معمولاً اولین عاملی ...



