مرور دوره 22, شماره 86 بر اساس موضوع "تجارت الکترونیک"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارائه مدل سرمایهگذاری خطرپذیر استراتژیک برند برای شرکتهای سرمایهگذار خطرپذیر فعال درحوزه تجارت الکترونیک (براساس تئوری مبتنی بر دادهها)
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2018-05-22)الزامات دنیای امروز، ضرورت همسویی با دیگر کشورها و نیز کسب موفقیت در بازارهای داخلی و جهانی، شرکتها را وادار میکند تا از توانمندهای موجود در استارتآپها به ویژه استارتآپهای فعال در حوزهی تجارت الکترونیک بهرهمند ...



