مرور دوره 22, شماره 86 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
ملاحظات اقتصادی و حقوقی در ساخت داخلی تجهیزات صنایع بالادستی نفت کشور با تأکید بر انتقال فناوری در قراردادهای جدید بالادستی نفتی و گازی ایران (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2018-05-22)بخش تأمین تجهیزات مورد استفاده در بالادستی صنعت نفت کشور، یکی از مهمترین بخشهای این صنعت است که کماکان وابستگی قابل توجهی به خارج دارد. موارد متعددی برای تشریح اهمیت ساخت داخلی تجهیزات نفتی در ایران وجود دارد که تقویت ...
 
- 
شناسایی و اولویتبندی راهکارهای بکارگیری لجستیک معکوس با استفاده از رویکرد ترکیبی AHP فازی و TOPSIS فازی (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان) (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2018-05-22)لجستیک معکوس یکی از موضوعات چالشبرانگیز در زنجیره تأمین است. اجرای صحیح لجستیک معکوس در سازمانها موجب افزایش درآمد، کاهش هزینههای عملیاتی، کاهش هزینه محصولات معیوب و کاهش آلودگی زیستمحیطی میگردد. جهت اجرای لجستیک معکوس ...
 
- 
ارائه مدل خرید اقلام امدادی تحت مناقصه معکوس چند شاخصه با بکارگیری رویکرد ترکیبی برنامهریزی ریاضی چندهدفه (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2018-05-22)تأمین اقلام امدادی مورد نیاز در شرایط پس از بحران به دلیل عدم قطعیت تقاضا و شدت وقوع فاجعه، مسألهای زمان-بر و پیچیده است. در این مقاله، با هدف تسهیل عملیات خرید و هماهنگی میان تأمینکنندگان و سازمانهای امدادی، مدلی مبتنی ...
 
- 
اثرات فسادمالی بر صادرات منطقه ای (مطالعه موردی: کشورهای عضو اکو) (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2018-05-22)در سالهای اخیر بحث نقش و مکانیسم اثرگذاری فساد مالی در ممانعت از رشد تجاری بین کشورها و به تبع آن کاهش رشد اقتصادی آنها مورد مطالعه قرار گرفته است. بنا به اهمیت موضوع در مقاله حاضر سعی گردید به این سئوال پاسخ داده شود که ...
 
- 
ارائه مدل سرمایهگذاری خطرپذیر استراتژیک برند برای شرکتهای سرمایهگذار خطرپذیر فعال درحوزه تجارت الکترونیک (براساس تئوری مبتنی بر دادهها) (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2018-05-22)الزامات دنیای امروز، ضرورت همسویی با دیگر کشورها و نیز کسب موفقیت در بازارهای داخلی و جهانی، شرکتها را وادار میکند تا از توانمندهای موجود در استارتآپها به ویژه استارتآپهای فعال در حوزهی تجارت الکترونیک بهرهمند ...
 
- 
مطالعه تاثیر شخصیت مشهور حامی بر موفقیت مجتمع های تجاری به واسطه اعتبار برند (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2018-05-22)در این مطالعه به بررسی اثر اعتبار شخصیت مشهور حامی بر موفقیت مجتمع های تجاری با توجه به نقش میانجی اعتبار برند پرداخته میشود. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و بر اساس روش گردآوری داده ها، پژوهشی توصیفی محسوب می گردد. برای ...
 
- 
واکاوی مؤلفه های مؤثر بر عملکرد برند در کارخانجات صنایع غذایی (موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2018-05-22)در محیط به شدت رقابتی صنعت موادغذایی حفظ و توسعه سهم بازار نتیجه عملکرد برند است. شناسایی عوامل اثرگذار بر عملکرد برند موضوع مهمی در تصمیمات راهبردی بازاریابی تلقی میشود.این مطالعه با استفاده طرح پژوهش از نوع توصیفی و ...
 



