مرور دوره 19, شماره 75 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
ارائه و اعتبارسنجی مدل سنجش تعامل پذیری در روابط بین سازمانی
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2015-07-23)همکاری شرکتهای فعال در صنایع تولیدی به دلایل مختلف اجتنابناپذیر است. اما این مشارکت همواره با توفیق لازم همراه نیست. یکی از مهمترین دلایل این امر عدم تعاملپذیری میان آنها است. تعاملپذیری در سطوح مختلف مطرح ...
-
تحلیل اثرات آزادسازی تجارت خدمات بر بهره وری کل عوامل (مطالعه موردی کشورهای منتخب درحال توسعه)
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2015-07-23)تجارت خدمات در سالهای اخیر نقشی کلیدی در تغییرات ساختاری اقتصاد جهان داشته است و هماکنون نیز سهم زیادی از کل تجارت جهانی را در برگرفته است. در دهههای اخیر، اکثر کشورهای توسعهیافته و درحالتوسعه توجه خود را به آزادسازی ...
-
مخارج توریسم و ارزش افزوده بخشهای مختلف اقتصادی: شواهدی از کشورهای درحال توسعه
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2015-07-23)توریسم یک فعالیت بینرشتهای است که چندین فعالیت اقتصادی را دربرگرفته و به مهارتهای متنوعی نیازمند است؛ بنابراین پیامدهای آن میتواند سایر بخشهای اقتصادی را تحتتأثیر قرار دهد. این مقاله میکوشد روابط علّی و همگرایی بین ...
-
مطالعه حقوقی آثار قانون گذاری در حوزه بازاریابی الکترونیکی: با تأکید بر کاهش قیمت تمام شده
(موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2015-07-23)برقراری امنیت حقوقی از طریق قانونگذاری، یکی از عوامل مؤثر بر گسترش بازاریابی الکترونیکی است و از آنجا که این شیوه نوین بازاریابی باعث کاهش هزینههای تبلیغات و بازاریابی محصولات میشود، اهمیت اقتصادی قابلتوجهی دارد زیرا ...



