مرور دوره 14, شماره 55 بر اساس عنوان

  • استراتژی ها و سیاس تهای حمایت از مؤسسات خدمات بازاریابی 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2010-08-23)
    امروزه، یک شرکت قبل از تصمیم گیری در مورد گسترش فعالی تهای خود به خارج از مرزهای کشور باید درک روشنی از محیط بازاریابی بی ن المللی داشته باشد . طی دو دهه گذشته این محیط دستخوش تغییرات زیادی شده است . این تغییرات، فرص ت های ...

  • اعتماد الکترونیکی: بررسی نقش تجربه خرید اینترنتی و دانش مشتری نسبت به کاربری اطلاعات و مکانیز مهای ایجاد امنیت 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2010-08-23)
    موفقیت در تجارت الکترونیکی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از مهمترین آنها، اعتماد است. پژوهش ها نشان می دهند نبود اعتماد، از موانع اصلی موفقیت فروشندگان الکترونیکی و مهمترین عامل بازدارنده برای مشارکت مشتریان در تجارت ...

  • بخش بندی مشتریان صادراتی میو ههای خوراکی 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2010-08-23)
    داده کاوی یکی از تکنیک های جدید برای کاویدن الگوها و روندها با توجه به داده های مشتریان است که سبب بهبود ارتباط با مشتری می شود و از ابزارهای مطرح در مدیریت ارتباط با مشتری است. بخشبندی شیوه ای برای شناخت مشتری و شکستن کل ...

  • بررسی تأثیر خصوص یسازی بر عملکرد شرکت های دولتی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2010-08-23)
    خصوصی سازی فرآیندی اجرائی، مالی و حقوقی است که دول ت ها در بسیاری از کشورها برای انجام اصلاحات در اقتصاد و نظام اداری کشور به اجرا در می آورند . طبق ادبیات خصوصی سازی، هدف خصوصی سازی در سه حوزه مالی، اقتصادی و اجتماعی - ...

  • بررسی عوامل موثر بر مزیتنسبی صادراتی و اولویتبندی بازارهای هدف پسته ایران 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2010-08-23)
    کاهش صادرات نفتی و تلاش برای جایگزین کردن محصولات غیرنفتی از اولویتهای بخش صادرات محسوب میشود. صادرات محصولات کشاورزی نقش عمدهای در صادرات غیرنفتی دارد و در بین آنها پسته دارای اهمیت ویژهای می باشد . در این مطالعه به منظور ...

  • مطالعه تطبیقی تعیین مرجع صالح رسیدگی به دعاوی حقوقی نقض اسرار تجاری در فضای دیجیتالی 

    پدیدآور نامشخص (موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانیInstitute for Trade Staudies and Research, 2010-08-23)
    حمایت از اسرار تجاری به عنوان اطلاعاتی محرمانه و حاوی ارزش تجاری که موجب برتری یک تاجر بر سایر رقبای تجاری اش می گردد، از اهمیتی فراوان برخوردار است. با این حال، طبیعت خاص اسرارتجاری باعث شده است که حمایت حقوقی از آن برخلاف ...