مرور دوره 6, شماره 23 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
امکان سنجی ایجاد کتابخانه ملی کشاورزی ایران: مطالعه موردی دیدگاه مدیران حوزه کشاورزی
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2014-02-20)هدف: امکان سنجی ایجاد کتابخانه ملی کشاورزی ایران بر اساس دیدگاه و نظرات مدیران حوزه کشاورزی که به شناسایی اهداف، وظایف، ساختار، نظارت، امکانات و خدمات، مکان، نقش نیروی انسانی (کتابدار و متخصص موضوعی) و بخشهای مختلفی که ...
-
امکانسنجی ایجاد خدمات مرجع الکترونیکی با دیدگاه کاربر محور مطالعه موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2014-02-20)هدف: پژوهش حاضر به منظور تعیین امکانات موجود، جهت ایجاد خدمات مرجع الکترونیکی در کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران با رویکرد کاربر محور انجام شده است. روش پژوهش: روش پژوهش، پیمایشی - توصیفی ...
-
بررسی جریان اطلاعات در پژوهشکدههای وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2014-02-20)هدف: پژوهش حاضر با هدف شناسایی جریان اطلاعات در پژوهشکدههای وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی از دیدگاه پژوهشگران، با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته انجام گرفته است. روش پژوهش: نوع پژوهش کاربردی و روش پژوهش پیمایشی بود. جامعه ...
-
بررسی میزان استفاده قضات شهر تهران از منابع چاپی و الکترونیکی کتابخانههای قوه قضائیه
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2014-02-20)هدف: بررسی میزان استفاده قضات شهر تهران از منابع چاپی و الکترونیکی کتابخانههای قوه قضائیه، و یافتن دلایل و عوامل مؤثر بر استفاده قضات از این منابع در کتابخانههای مذکور. روش پژوهش: روش انجام این پژوهش پیمایشی توصیفی ...
-
بررسی چگونگی کاربرد فناوری اطلاعات در مجموعه سازی و سازماندهی منابع در کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاههای آزاد مستقر در شهر تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2014-02-20)هدف: هدف اصلی پژوهش، شناسایی و تعیین میزان امکانات سخت افزاری و نرمافزاری، نیروی انسانی و چگونگی کاربرد فناوری جدید و مشکلات و موانع احتمالی آن در بخش مجموعه سازی و فهرست نویسی کتابخانههای مورد بررسی در پژوهش میباشد. روش ...
-
چه نوع آزمونی برای اندازهگیری وضعیت مهارتهای سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور، مناسب است؟
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2014-02-20)هدف: هدف اساسی این پژوهش عبارت است از ساخت، اعتباریابی و پایاسازی آزمونی برای سنجش مهارتهای سواد اطلاعاتی دانشجویان دانشگاه پیام نور. روش پژوهش: روش مورد استفاده در این پژوهش، توصیفی و از نوع پیمایشی است و جامعه آماری ...



