دوره 3, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تحلیل اهمیت - عملکرد متغیرهای موثر بر تقویت فرهنگ درستکاری در یکی از سازمان های دولتی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2020-03-20)زمینه و هدف: پژوهش حاضر به منظور شناسایی متغیرهای موثر بر تقویت فرهنگ درستکاری از نظر خبرگان و تحلیل اهمیت – عملکرد آنها در یکی از سازمانهای دولتی کشور انجام شده است.روششناسی: این پژوهش از نوع کیفی، کاربردی و به روش ...
-
طراحی سازههای امن هواپیماهای شکاری نهاجا با رویکرد پدافند غیرعامل
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2020-03-20)زمینه و هدف: با بهرهگیری از سازههای امن میتوان سطح حفاظتی مناسبی برای هواپیماهای شکاری نهاجا در نبردهای آینده ایجاد نمود؛ بهنحویکه از شناسایی و آسیب ماهوارهها و تسلیحات پیشرفته دشمن مخفی و مصون بمانند. بر این اساس ...
-
توسعه ابعاد بالندگی منابع انسانی دانشی مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی آجا مبتنی بر رویکرد مدیریت دانش
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2020-03-20)زمینه و هدف: در عصر دانش و اطلاعات، همراه با تغییرات روزافزون و پرشتاب محیطی، سازمانها ناگزیر از جذب و توسعه منابع انسانی دانش محور هستند. از این حیث، سازمانهای دفاعی کشور نیز برای حفظ و توسعه قدرت بازدارندگی خود باید در ...
-
راهبردهای تجاریسازی فناوریهای نظامی؛ از فناوری دوکاربردی تا توسعه زیست بوم نوآوری
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2020-03-20)زمینه و هدف: امروزه اقدامات متنوعی جهت تجاریسازی فناوریهای نظامی در کشورهای مختلف جهان انجام میشود. بر این اساس، این مقاله به واکاوی و ارائه چارچوبی از راهبردهای تجاریسازی فناوری نظامی میپردازد.
-
تحلیل ساختاری اکوسیستم ملی نوآوری: بهره برداری از داده های جهانی برای سیاست گذاری ایرانی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2020-03-20)زمینه و هدف: الگوهای سیستم ملی نوآوری عمدتاً به زیستبوم نوآوری بیتوجه هستند. از این رو نمیتوانند چرایی رونق یا کسادی نوآوری در بین کشورها را بهخوبی تبیین کنند. این مقاله به تبیین نقش زیستبوم نوآوری ...
-
ارائه الگوی هم آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگری
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2020-03-20)زمینه و هدف: همآفرینی ارزش شکل جدیدی از استراتژی کسب و کار است که بر ایجاد و تشخیص مستمر ارزشهای مشترک سازمانها و مشتریانشان تأکید دارد و حاصل تعامل مؤثر میان آنها به شمار میرود. هدف از این پژوهش ...
-
ارتقای عملکرد کسبوکار از طریق اقدامات مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی: نقش میانجی دوسوتوانی نوآوری
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2020-03-20)زمینه و هدف: با توجه به نقش حیاتی منابع انسانی در ارتقای عملکرد کسبوکار، در این پژوهش به مطالعه تأثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی بر عملکرد شرکتهای حملونقل بینالمللی با در نظر گرفتن نقش ...



