مرور دوره 24, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار

  • مدل‌های تطابق با تکنولوژی در رسانه‌ها/نوشته : حسن خجسته باقرزاده و محسن فرامرزی 

    پدیدآور نامشخص (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2013-11-22)
    با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی در جوامع مختلف و فواید ایجاد شده توسط تکنولوژی در سه حوزة تولید‌، توزیع و دریافت محتوا‌، تصمیم عقلایی بر استفاده از این تکنولوژی‌ها است؛ اما در عمل‌، موانعی وجود دارد که تطابق این ...

  • نقش رسانه در پیشگیری از جرم/ نوشته : غلامحسین بیابانی 

    پدیدآور نامشخص (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2013-11-22)
    در جهان امروز وقتی صحبت از پیشگیری (هر حوزه‌ای) به میان می‌آید، اولین چیزی که ذهن‌ها را درگیر می‌کند رسانه است. رسانه‌ها منابع عمدة آفرینش و پویایی فرهنگ به‌شمار می‌روند. قدرت و توان این ابزارهای فکری از پایه‌های ...

  • ارتباطات شبکه‌ای و رهبری مخاطب در شبکه‌ها‌ی اجتماعی مجازی/ نوشته : احسان پوری 

    پدیدآور نامشخص (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2013-11-22)
    ترکیبی از رسانه‌ها‌ی جمعی و ارتباطات میان‌فردی، مؤثرترین راه برای رسیدن افکار جدید به‌ افراد و متقاعد ساختن آن‌ها است. امروزه این بستر توسط شبکه‌ها‌ی اجتماعی مجازی فراهم شده و کاربران این شبکه‌ها ...

  • کاربست اینترنت در فعالیت‌های یاددهی‌ـ یادگیری/ نوشته : مرجان کیا و نصرت ریاحی نیا 

    پدیدآور نامشخص (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2013-11-22)
    هدف پژوهش حاضر، تبیین کاربردهای اینترنت در فعالیت‌های یاددهی‌ـ یادگیری توسط دانش‌آموزان و دبیران دورة متوسطه است. بدین منظور سطح مهارت‌های اینترنتی و نوع استفاده از روش‌های اطلاع‌یابی توسط دبیران و دانش‌آموزان بررسی ...