مرور دوره 25, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی تطبیقی جایگاه محصولات فرهنگی در بیـن برنـدهای برتـر تبلیغـاتـی با تأکید بر سند چشمانداز 1404/ نوشته : محمد صحفی و ایرج قره داغی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2014-11-22)هدف این پژوهش، بررسی تطبیقی جایگاه کالاها و محصولات فرهنگی در بین شرکتها و برندهای برتر از نظر بودجة تبلیغاتی با تکیه بر جداول هزینههای تبلیغاتی و جداول شرکتهای برتر است که بر اساس رتبهبندی ...
 
- 
بررسی کارکرد روزنامهها در اطلاعرسانی پیرامون ابعاد توسعه کارآفرینانه/ نوشته : محمد حسن مبارکی و مهرداد امیررضا یی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2014-11-22)در سه دهة گذشته تصویر رسانهها از کارآفرینان بهطور چشمگیری تغییر کردهاست اما رسانهها چه اثری بر خطمشی کارآفرینی، آرمانها و فعالیتها دارد؟ وسایل ارتباطجمعی بهویژه مطبوعات با قدرت ...
 
- 
تحلیل نشانهشناختی فیلم محمد رسولالله (ص)/نوشته : سیده راضیه یاسینی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2014-11-22)بازنمایی چهرۀ اشخاص مقدس در آثار سینمایی از آغاز تاکنون، به انحای گوناگونی صورت گرفتهاست. با تأمل بر سیر تطور این موضوع میتوان دریافت که هم راستا با تغییر نگرشها و رویکردهای معنوی و عقلی تولیدکنندگان این آثار، ...
 
- 
دوفضایی شدن جهان بازیها و اولویتهای ارزشی کاربران/ نوشته : سعیدرضا عاملی و منیژه اخوان (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2014-11-22)دوفضایی شدن زیستجهان معاصر بر ضرورت بازمهندسی تغییرات نوظهوری که در ترکیب و سرشت حیات اجتماعی ایجاد شدهاست، اذعان دارد، تغییراتی که برآیند منطقی "دوظرفیتیشدن جهانِ دوفضایی شده“ است. در این میان، در پرتوی چنین ...
 
- 
دیپلماسی رسانهای و نقش آن در روابط بینالملل/ نوشته : سید نصرالله ساداتی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2014-11-22)نظام بینالمللی از آغاز دهة70 پس از سقوط دیوار برلین و تغییر حکومتهای کمونیستی شرق اروپا و در پی آن با فروپاشی شوروی دچار تحول اساسی شدهاست. این تحول بهویژه پس از حادثة 11 سپتامبر با دگرگونی قابل توجهی در ...
 
- 
رسانههای دگراندیش از رویکرد انتقادی تا مشارکت اجتماعی/ نوشته : احسان پوری و مهدی شهبازی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2014-11-22)مبنای نظری رسانههای دگراندیش مفهوم ضدهژمونیک گرامشی و مفهوم صنعت فرهنگ مکتب فرانکفورت است. آنها با این مفاهیم به نقد کارکرد رسانههای جمعی جریان اصلی در توزیع و تقویت افکار سرمایهداری و هژمونی سرمایهداری در جامعه ...
 



