دوره 27, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
عوامل مؤثر بر جذب مخاطبان به سریالهای تلویزیونی ماهوارهای؛ (مطالعۀ موردی سه سریال تلویزیونی)
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-08-22)این مقاله با اشاره به فضای نوین رسانهای که در آن با وجود عوامل گوناگون مؤثر بر رقابت بین رسانههای فعال در این فضا، مخاطبان امروز رسانهها به صورت پارهپاره درآمدهاند، شبکههای تلویزیونی ماهوارهای فارسیزبان را ...
-
خوشههای رسانهای ( از تجمع محلی صنعت رسانه تا جهانیسازی اقتصاد فرهنگی ) نوشتة احسان پوری
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-08-22)از بُعد فرهنگی، جهانیشدن بیشتر ناظر بر فشردگی زمان، مکان و پیدایش شرایط جدید برای جامعة جهانی و جهانیشدن فرهنگ است. این بُعد از جهانیشدن بر اقتصاد و سیاست تفوق دارد و عمده توجه آن بر روی مشکلاتی متمرکز است که ...
-
هویت آنلاین و اینستاگرام (مطالعة چگونگی نمایش هویت جوانان در اینستاگرام) نوشتة سمانه سامانی اعظم فراهانی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-08-22)موضوع هویت، با پیشرفت تکنولوژی راههای مختلفی برای بروز خود پیدا کرده است. در حال حاضر، سرویسها و اپلیکیشنهای مختلف این امکان را به کاربران خود میدهد که با گوشیهای همراه خود زندگی روزمره و هویت خود را از طرق ...
-
بررسی چالشهای مطبوعات در ایران به منظور ارائه الگوی مطلوب مدیریتی نوشتة مهدی اسماعیلتبار محمدنقی ایمانی سیّدرضا صالحی امیری
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-08-22)عنوان این پژوهش، ارائة الگوی مطلوب مدیریتی برای مطبوعات در جمهوری اسلامی است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر نوع دادهها، کمّی و کیفی (آمیخته) و از نظر نحوة اجرا، توصیفی ...
-
مطالعة تحلیلی سبک زندگی مصرفگرا از طریق سه فیلم مربوط به دهههای 60 و 80 شمسی نوشتة هادی اسماعیلی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-08-22)این مقاله درپی آن است تا از طریق بررسی سه فیلم تولید شده در دهههای 60 و 80 شمسی به بررسی سبک زندگی مصرفگرا و ایدئولوژیهای پنهان در این نوع سبک زندگی بپردازد. مقاله ادعای بررسی کامل دو دهة 1360 و 1380 شمسی را ...



