نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorدولتی, حسنfa_IR
dc.contributor.authorمحمدی, علیرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:04:28Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:04:28Z
dc.date.available1399-07-08T22:04:28Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:04:28Z
dc.date.issued2018-02-20en_US
dc.date.issued1396-12-01fa_IR
dc.date.submitted2017-07-31en_US
dc.date.submitted1396-05-09fa_IR
dc.identifier.citationدولتی, حسن, محمدی, علیرضا. (1396). بررسی عملکرد باشگاه‌های ورزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه. فصلنامه علمی آموزش علوم دریایی, 4(4), 121-133.fa_IR
dc.identifier.issn2538-3655
dc.identifier.urihttp://rmt.iranjournals.ir/article_38471.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/124472
dc.description.abstractبازاریابی کارآفرینانه را به عنوان شناسایی فعال و بهره برداری از فرصت‌ها برای کسب و حفظ مشتریان سودآور از طریق رویکردهای نوآورانه به مدیریت ریسک، اهرم کردن منابع و ایجاد ارزش تعریف کرده‌اند و عملکرد نیز بمعنی سطح دسترسی به هدف مشخص شده است. تحقیق حاضر باهدف بررسی عملکرد باشگاه‌های ورزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه انجام‌شده که ازنظر هدف کاربردی و ازنظر روش، توصیفی- پیمایشی می‌باشد. جامعه آماری پژوهش را 80 نفر از مربیان و کارکنان باشگاه‌های ورزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره)تشکیل داده‌اند که با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی ساده و بر اساس جدول مورگان 66 نفر به‌عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع‌آوری داده‌ها پرسش‌نامه بود که برای سنجش بازاریابی کارآفرینانه از پرسش‌نامه بچر و همکاران (2012) و برای سنجش عملکرد از پرسش‌نامه حسینی (1395) که با طیف لیکرت تنظیم‌شده، استفاده گردیده است. پایایی پرسش‌نامه‌ها با محاسبه آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی و روایی توسط استادان و خبرگان آشنا به موضوع تائید شد. تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از طریق رگرسیون خطی تحلیل مسیر و روش حداقل مربعات جزئی و آنالیز واریانس (ANOVA) و با استفاده از نرم‌افزارهای SPSS و PLS انجام گرفت.نتایج تحقیق نشان داد که عملکرد باشگاه‌های ورزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه افزایش می‌یابد. و همچنین تجربه و سنوات خدمتی مربیان و کارکنان باشگاه‌های ورزشی رابطه بین بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد را تعدیل می‌نماید.fa_IR
dc.format.extent1064
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهرfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی آموزش علوم دریاییfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Research on Management of Teaching in Marine Sciencesen_US
dc.subjectبازاریابی کارآفرینانهfa_IR
dc.subjectعملکردfa_IR
dc.subjectباشگاه‌های ورزشیfa_IR
dc.titleبررسی عملکرد باشگاه‌های ورزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) بر مبنای بازاریابی کارآفرینانهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)fa_IR
dc.contributor.departmentمدرس دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)fa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue4
dc.citation.spage121
dc.citation.epage133


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد