نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکریمی, نازیلاfa_IR
dc.contributor.authorرجائی پور, سعیدfa_IR
dc.contributor.authorنوه ابراهیم, عبدالرحیمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:04:26Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:04:26Z
dc.date.available1399-07-08T22:04:26Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:04:26Z
dc.date.issued2017-11-22en_US
dc.date.issued1396-09-01fa_IR
dc.date.submitted2017-06-26en_US
dc.date.submitted1396-04-05fa_IR
dc.identifier.citationکریمی, نازیلا, رجائی پور, سعید, نوه ابراهیم, عبدالرحیم. (1396). شرح وظایف رئیس دانشکده، مبنایی برای ارائه الگوی ارزشیابی وظیفه مدار. فصلنامه علمی آموزش علوم دریایی, 4(3), 61-77.fa_IR
dc.identifier.issn2538-3655
dc.identifier.urihttp://rmt.iranjournals.ir/article_28867.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/124460
dc.description.abstractهدف از این مقاله شناسایی شرح وظایف روسای دانشکده های علوم انسانی در دانشگاه های دولتی است تا بر مبنای آن، الگویی برای ارزشیابی از عملکرد رئیس دانشکده ارائه شود. روش پژوهش توصیفی با رویکرد کیفی بوده و با استفاده از نظریه زمینه‌ای با انجام مطالعات کتابخانه ای و بررسی اسناد و مدارک موجود، تلاش شد تا شرح وظایف، مسئولیت ها، شایستگی ها و مهارت های مورد نیاز در مسیر اداره امور دانشکده، به کمک نسخه 12 نرم افزارتحلیل داده های کیفی مکس کیودی ای، استخراج شود. بدین منظور کار تحلیل محتوا طی سه مرحله کدگذاری باز، محوری و انتخابی انجام شد. تعداد 484 کد باز استخراج شده و پس از آن در قالب29 مولفه (کدهای محوری) و7 مقوله های اصلی( کدهای اختیاری) دسته بندی شدند. بر اساس الگوی ارائه شده، وظایف اصلی رئیس دانشکده عبارتند از رهبری، مدیریت اجرایی، ارتقای کیفیت، تغییر و روزآمدی، حمایت و پشتیبانی، تعامل، کسب و تقویت مهارت ها و توانمندی ها. اجزای شناسایی شده در این الگو می تواند به عنوان مبنایی برای تدوین الگوی ارزشیابی وظیفه مدار از عملکرد و اجرای خود ارزشیابی رئیس دانشکده مورد توجه قرار گرفته و استفاده شود.fa_IR
dc.format.extent533
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهرfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی آموزش علوم دریاییfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Research on Management of Teaching in Marine Sciencesen_US
dc.subjectرئیس دانشکدهfa_IR
dc.subjectارزشیابی عملکرد وظیفه مدارfa_IR
dc.subjectنظریه زمینه ایfa_IR
dc.titleشرح وظایف رئیس دانشکده، مبنایی برای ارائه الگوی ارزشیابی وظیفه مدارfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترا آموزش علوم تربیتی دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهانfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد مدیریت آموزشی دانشگاه خوارزمیfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue3
dc.citation.spage61
dc.citation.epage77
nlai.contributor.orcid0000-0003-4128-7120


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد