مرور دوره 7, شماره 28 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تأثیر خصیصههای شخصیتی بر تاثیرپذیری از رسانه ها براساس ابعاد شخصیتی MMPI
(انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2018-11-22)پژوهش حاضر به دنبال بررسی رابطه بین شخصیت و میزان تاثیر پذیری از الگوسازی رسانه ها از ورزشکاران مشهور است. در این حوزه با استفاده از روشی میان رشته ای به دنبال بررسی رابطه بین تیپ شخصیتی و ...
-
چهره وبر واقعگرا و کلگرا: حلقه مفقوده تصویر رایج از روش فهم تفسیری
(انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2018-11-22)روش تفسیری وبر به اعتبار اینکه مسئلهی تفهم در آن مرکزیت پیدا میکند اغلب ذیل رویکرد ذهنگرا و فردگرا قرار گرفته که مرز مشخصی با رویکرد عین گرا و کل گرا دارد. شارحان شناخته شدهی وبر روششناسی ...
-
بررسی برنامه درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم بر مبنای توجه به مؤلفه های سواد رسانه ای
(انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2018-11-22)هدف این پژوهش بررسی برنامه درسی دوره ابتدایی و متوسطه به مؤلفه های سواد رسانه ای می باشد. به این منظور، اهداف مصوب و کتاب های درسی با روش تحلیل محتوا بررسی گردید. یافته های این پژوهش نشان داد ...
-
بررسی میزان انعکاس کتاب و کتابخوانی در روزنامه های اصلاح طلب در سالهای 1377 و 1378 با رویکرد تحلیل محتوا
(انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2018-11-22)یکی از اهداف و برنامه های مهم دولت اصلاحات (1376-1384) توسعه فرهنگی بود. حضور سید محمد خاتمی با سابقه مسئولیت در کتابخانه ملی و وزارت فرهنگ در راس دولت هفتم موجب نگاه ویژه به بحث توسعه فرهنگی و ...



