مرور دوره 6, شماره 24-25 پاییز و زمستان 1393 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
- 
بازاریابی در کتابخانه ها: مفاهیم، قوانین و چالشها (سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2014-09-23)از یک طرف زندگی در عصر انفجار اطلاعات، کتابخانه ها را ملزم می سازد که در شیوه های سنتیِ ارائه خدمات و محصولات خود تجدید نظر به عمل آورده و برای بقا در جامعه جهانی از رویکردهای نوین مثل بازاریابی در این زمینه استفاده کنند؛ ...
 
- 
نظام توزیع مطبوعات مشهد در دوره قاجار (سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2014-09-23)یکی از ارکان مهم در روزنامهنگاری و انتشار اخبار، توجه جدی به موضوع توزیع و چگونگی انجام آن است. توزیع مطبوعات در هر دوره تاریخی از پیشرفتهای زمان خود استفاده میکند. شناخت نظام توزیع در دورههای مختلف تاریخی میتواند ...
 
- 
نقش وقف در توسعه کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی ( مطالعه موردی، سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) (سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2014-09-23)بسیاری از معضلاتی که در زمینه های مختلف گریبانگیر مردم جامعه است تنها به وسیله دولت و دستگاه های اجرایی قابل حل نبوده و مشارکت و معاضدت خود مردم است که معضلات را از سر راه رشد و توسعه آن جامعه بر خواهد داشت. سنت حسنه وقف ...
 



