مرور دوره 6, شماره 24-25 پاییز و زمستان 1393 بر اساس عنوان

  • بازاریابی در کتابخانه ها: مفاهیم، قوانین و چالشها 

    خسروی, حسین (سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2014-09-23)
    از یک طرف زندگی در عصر انفجار اطلاعات، کتابخانه ها را ملزم می سازد که در شیوه های سنتیِ ارائه خدمات و محصولات خود تجدید نظر به عمل آورده و برای بقا در جامعه جهانی از رویکردهای نوین مثل بازاریابی در این زمینه استفاده کنند؛ ...

  • نظام توزیع مطبوعات مشهد در دوره قاجار 

    سید قطبی, سید مهدی (سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2014-09-23)
    یکی از ارکان مهم در روزنامه‌نگاری و انتشار اخبار، توجه جدی به موضوع  توزیع و چگونگی انجام  آن است. توزیع  مطبوعات  در هر دوره تاریخی از پیشرفتهای زمان خود  استفاده می‌کند. شناخت نظام توزیع  در دوره‌های مختلف تاریخی می‌تواند ...

  • نقش وقف در توسعه کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی ( مطالعه موردی، سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی) 

    یگانه, راحله (سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی, 2014-09-23)
    بسیاری از معضلاتی که در زمینه های مختلف گریبانگیر مردم جامعه است تنها به وسیله دولت و دستگاه های اجرایی قابل حل نبوده و مشارکت و معاضدت خود مردم است که معضلات را از سر راه رشد و توسعه آن جامعه بر خواهد داشت. سنت حسنه وقف ...