دوره 11, شماره 4

 

ارسال های اخیر

  • تأثیر سواد رسانه‌ای بر سواد بدنی مخاطبان برنامه‌های ورزشی 

    فردوسی, محمدحسن؛ موسوی, سید رضا (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    این پژوهش با هدف تعیین تأثیر سواد رسانه‌ای بر سواد بدنی مخاطبان ورزشی انجام شد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده‌ها، توصیفی و از نوع پیمایشی بود که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری این پژوهش شامل ...

  • تدوین مدل ارتباطی بین مدیریت تنوع با فرسودگی شغلی و تعهد اخلاقی خبرنگاران ورزشی 

    خداپرست, سیاوش؛ فرج پور پیربستی, مقداد؛ بخشعلی پور, وحید (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    مدیریت تنوع با بهره‌گیری از تعهد اخلاقی و کاهش فرسودگی شغلی می­‌تواند اثرات مثبتی در سازمان‌ها داشته باشد. ازاین‌رو، هدف از پژوهش حاضر، تدوین مدل ارتباطی بین مدیریت تنوع با فرسودگی شغلی و تعهد اخلاقی خبرنگاران ورزشی است. ...

  • نقش رسانه‌های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه‌های ورزشی خصوصی 

    جوادی, فاطمه؛ افکار, عادل؛ سلیمانی, مجید (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    رسانه‌­های اجتماعی می­‌توانند بر فعالیت باشگاه­‌های ورزشی خصوصی تأثیرگذار باشند؛ ازاین‌رو پژوهش حاضر با هدف نقش رسانه‌های اجتماعی بر موفقیت و استمرار فعالیت باشگاه‌های ورزشی خصوصی طراحی و اجرا گردید. این پژوهش ازلحاظ هدف، ...

  • طراحی مدل درآمدزایی روز مسابقه در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تأکید بر نقش رسانه 

    مهدی اسلام, مریم سادات؛ صفانیا, علی محمد؛ باقریان فرح آبادی, محسن؛ نقشبندی, سید صلاح الدین (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    هدف از این پژوهش، طراحی مدل درآمدزایی روز مسابقه در باشگاه­‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تأکید بر نقش رسانه بود. پژوهش حاضر ازلحاظ هدف، کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری داده­‌ها، توصیفی- پیمایشی بود که با رویکرد پژوهش، آمیخته ...

  • ارائة مدل نقش رسانه‌ها در سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی 

    تبریزی یگانه, مهری؛ حکاک زاده, مینا؛ منوچهری نژاد, محسن (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    هدف از این پژوهش ارائه مدل نقش رسانه­‌ها در سرمایه­‌گذاری و تأمین مالی در صنعت گردشگری ورزشی است. روش پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و ازنظر رویکرد، کیفی است و از روش تحلیل تم (مضمون) استفاده‌شده است. برای انجام مصاحبه میدانی، ...

  • تحلیل خودشناسی و دیگر شناسی (پنجره جو- هری) کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز 

    پورسلطانی زرندی, حسین (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    هدف از انجام این پژوهش تحلیل خود­شناسی و دیگر­شناسی (پنجره جو-هری) کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بود. جامعه آماری این پژوهش را کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به تعداد 129 نفر تشکیل دادند. با استفاده ...

  • شناسایی عوامل موثر بر طراحی نوآورانه پوسترهای ورزشی 

    دارابی, مسعود؛ عظیم زاده, سید مرتضی؛ کشتی دار, محمد؛ دهقان پوری, حوریه؛ عسگری, امید (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید یا چه چیزی را تبلیغ می‌کنید، یک پوستر راهی موثر و تاثیرگذار بصری برای به اشتراک گذاشتن کلمات کلیدی و هیجان‌زده کردن مخاطبان نسبت به آنچه انتظار دارند می‏باشد. بنابراین اکنون که مشخص شد ...

  • شناخت چالش‌های آداب ارتباطات بین فردی در رویدادهای بین‌المللی ورزشی و ارائه راهکارهای مطلوب در دوران پسا کرونا 

    کشکر, سارا؛ افسای, علی؛ کاظمینی, حجت (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    هدف از پژوهش حاضر شناخت چالش‌های آداب ارتباطات بین فردی در رویدادهای بین‌المللی ورزشی و ارائه راهکارهای مطلوب در دوران پساکرونا است. این کار با انجام پژوهش کیفی از نوع پدیدارشناسی که شیوه آن اکتشافی است، انجام شد. برای ...

  • تحلیل شناختی ورزش در فضای مجازی مبتنی برنظریه آمیختگی مفهومی (CIN) 

    سراج, سارا؛ سبزواری, مهدی (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    ورزش الکترونیکی به صورت برخط و آفلاین در برابر ورزش حضوری و مرسوم در دهه اخیر گسترش فراگیری داشته است. پژوهش در علوم ورزشی نیز مانند سایر حوزه­‌های پژوهشی می‌تواند از یافته‌­های نظری رویکردهای شناختی بهره‌­مند شود. در پژوهش ...

  • تدوین راهبردهای توسعه دیپلماسی ورزشی با محوریت تجربه جهانی 

    صلاحی کجور, عظیم؛ دوستی, مرتضی (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    دیپلماسی ورزشی رویکردی است که سیاستمداران و دولتمردان دنیا با استفاده از افراد و رویدادهای ورزشی به دنبال ایجاد تصویر مطلوبی از کشور خود در بین سازمان‌ها و دولت‌های خارجی هستند. تحقیق حاضر با هدف تدوین راهبردهای توسعه ...

  • تحلیل نقش رسانه‌ها در توسعة شاخص‌های فرهنگی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای ایران 

    حمزه, معصومه؛ هنری, حبیب؛ غفوری, فرزاد؛ شعبانی بهار, غلامرضا (دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2024-07-22)
    رسانه ­ها می ­توانند نقش پررنگی در توسعه شاخص­ های فرهنگی باشگاه­ های ورزشی داشته باشند. ازاین‌رو، پژوهش حاضر باهدف تحلیل نقش رسانه ­ها در توسعه شاخص ­های فرهنگی باشگاه­ های ورزشی حرفه­ای ایران طراحی و اجرا شد. این پژوهش ...