دوره 28, شماره 55
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
الگوی مؤلفه های تربیت ارزشی- اخلاقی در کتب و برنامه های درسی آموزش عالی (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2025-02-19)هدف پژوهش حاضر بررسی تربیت ارزشی-اخلاقی در کتب و برنامههای درسی آموزش عالی است. رویکرد پژوهش حاضر کیفی و روش آن سنتز پژوهی است. جامعه پژوهش کلیه مقالاتی هستند(59مقاله) که از سال 1398 تا 1403 شمسی و 2014 تا 2025 میلادی در ...
 
- 
ارزیابی و نقد کتاب «پژوهش نگاری دانشگاهی: منبعی جامع برای نگارش پژوهش و انتشار آن» (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2025-02-19)کتاب «پژوهش نگاری دانشگاهی: منبعی جامع برای نگارش پژوهش و انتشار آن» توسط انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1400 به چاپ رسیده است. این کتاب بخشهای مختلف یک پایاننامه، رساله و یا مقاله را در ابتدا بهصورت مختصر تعریف ...
 
- 
کتب دانشگاهی روش پژوهش به مثابة ابزار جامعه پذیری دانشجویان نسبت به اصول اخلاقی: مطالعه موردی تطبیقی (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2025-02-19)کتابهای درسی دانشگاهی بهویژه در مقطع کارشناسی نقطة آغازین جامعهپذیری دانشجویان در برخی زمینهها میباشند؛ به این معنا که بعضی ارزشها، باورها، مهارتها، و دانشها را در آنها تثبیت، درونیسازی، و تقویت مینمایند و ...
 
- 
معیارهای ارزیابی فرهنگی کتابهای درسی آموزش زبان انگلیسی: مرور نظاممند، تدوین چکلیست و روایییابی (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2025-02-19)مدلها، چارچوبها و چکلیستهای فعلی ارزیابی فرهنگی کتابهای درسیِ آموزش زبان انگلیسی هیچ کدام کاملاً مبتنی بر پژوهش و یا پیشینۀ پژوهشی نیستند. پژوهش حاضر با استفاده از روش مرور نظاممند کیفی، مطالعاتی را که به ارزیابی ...
 



