مرور دوره 24, شماره 68 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
- 
ارائه مدل پیش بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد دادهکاوی (معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2018-05-22)کیفیت کار خود قلمداد میکنند. از آنجا که تقریباً کلیه سازمانهای امروزی نیازمند رقابت در عرصههای مختلف از جمله خدمات هستند، ارائه خدمات با کیفیت در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از اهمیت قابل ملاحظهای برخوردار است. ...
 
- 
تأثیراستراتژیهای اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به واسطهی عملکرد برند (معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2018-05-22)امروزه برندسازی دیگر مانند گذشته محدود به کالا نمیشود؛ بلکه بخش آموزش عالی نیز بهدنبال بهرهمندی از برندسازی موفقیتآمیز است. از آنجاییکه دانشگاهها به اهمیت جذب دانشجویان و داشتن تصویر متمایز در بازار رقابتی پی بردهاند، ...
 
- 
شناسایی و تحلیل موانع پیادهسازی برنامههای استراتژیک در شرکتهای صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکهای (معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2018-05-22)هدف تحقیق حاضر شناسایی و تحلیل موانع پیادهسازی برنامههای استراتژیک در شرکتهای صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکهای در قالب مطالعهی موردی در شرکتهای صنعتی شهرستان سمنان میباشد. جامعه آماری تحقیق شامل مدیران ...
 



