نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنظری, احمدfa_IR
dc.contributor.authorمیناوند, محمدقلیfa_IR
dc.date.accessioned1403-12-21T00:09:00Zfa_IR
dc.date.accessioned2025-03-11T00:09:00Z
dc.date.available1403-12-21T00:09:00Zfa_IR
dc.date.available2025-03-11T00:09:00Z
dc.date.issued2024-12-21en_US
dc.date.issued1403-10-01fa_IR
dc.date.submitted2024-10-06en_US
dc.date.submitted1403-07-15fa_IR
dc.identifier.citationنظری, احمد, میناوند, محمدقلی. (1403). سیاست‌های برون‌سپاری تولید محتوای تلویزیونی صداوسیما در حوزه انتخاب و تعامل با شرکای تولیدی. فصلنامه رسانه های دیداری و شنیداری, 18(51)doi: 10.22085/javm.2024.482016.2238fa_IR
dc.identifier.issn2645-4696
dc.identifier.issn2645-470X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22085/javm.2024.482016.2238
dc.identifier.urihttps://javm.iribu.ac.ir/article_211713.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/1137910
dc.description.abstractبا وجود اینکه سال‌ها از اجرای استراتژی برون‌سپاری تولیدات سیما و مشارکت تولیدکنندگان بیرونی در پروژه‌های برنامه‌سازی می‌گذرد، به دلیل نبود سیاست‌های مشخص در این حوزه و عملکرد سلیقه‌ای مدیران، اجرای این راهبرد با آسیب‌های زیادی همراه بوده است. براین‌اساس، هدف پژوهش حاضر ارائه سیاست‌های مناسب برای انتخاب و تعامل با شرکای تولیدی سیما در پروژه‌های برون‌سپاری شده است. برای نیل به این هدف، تحقیق حاضر با رویکرد کیفی و با استفاده از روش تحلیل مضمون انجام شده است. جامعه مورد بررسی پژوهش شامل 20 نفر از مدیران ارشد و میانی سیما، تهیه‌کنندگان و اساتید دانشگاهی است. برای جمع‌آوری داده‌ها از روش مصاحبه نیمه‌ساختاریافته استفاده شده و به منظور تجزیه‌وتحلیل آن‌ها نیز روش تحلیل مضمون به‌کار گرفته شده است. نتیجه اجرای فرآیند استقراء و تحلیل به شناسایی سیاست‌هایی در چهار بعد، ذیل مقوله فراگیر مدیریت تعامل با شرکای تولیدی سیما منجر شد. از جمله: ایجاد بازار کار رسانه‌ای، رتبه‌بندی شرکت‌های همکار تولیدی سازمان، طراحی سامانه جامع اطلاعات تهیه‌کنندگان، ایجاد کانال ارتباطی شفاف و دوسویه با تهیه‌کننده. نتایج نشان می‌دهد سازمان صداوسیما برای ماندن در فضای رقابتی باید به سمت برون‌سپاری دگرگون‌ساز حرکت کند و از تولیدکنندگانی بهره ببرد که خلاقیت و نوآوری را به درون سازمان تزریق می‌کنند.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.publisherIRIB Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه رسانه های دیداری و شنیداریfa_IR
dc.relation.ispartofQuarterly Scientific Journal of Audio-Visual Mediaen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22085/javm.2024.482016.2238
dc.subjectبرون‌سپاریfa_IR
dc.subjectتولید محتواfa_IR
dc.subjectسیاستگذاریfa_IR
dc.subjectسیمای جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.titleسیاست‌های برون‌سپاری تولید محتوای تلویزیونی صداوسیما در حوزه انتخاب و تعامل با شرکای تولیدیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت رسانه - دانشگاه صداوسیما - تهران - ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه علوم نوین رسانه، دانشکده ارتباطات و رسانه، دانشگاه صداوسیما، تهران، ایران.fa_IR
dc.citation.volume18
dc.citation.issue51
nlai.contributor.orcid0009-0006-5841-4515


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد