نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorخداپرست, سیاوشfa_IR
dc.contributor.authorرضایی صوفی, مرتضیfa_IR
dc.contributor.authorکاظمی, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T21:34:35Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:34:35Z
dc.date.available1399-07-08T21:34:35Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:34:35Z
dc.date.issued2019-06-22en_US
dc.date.issued1398-04-01fa_IR
dc.date.submitted2018-12-08en_US
dc.date.submitted1397-09-17fa_IR
dc.identifier.citationخداپرست, سیاوش, رضایی صوفی, مرتضی, کاظمی, مریم. (1398). ارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبال. فصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی, 6(4), 29-40. doi: 10.30473/jsm.2019.42888.1286fa_IR
dc.identifier.issn23455578
dc.identifier.issn25384961
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.30473/jsm.2019.42888.1286
dc.identifier.urihttp://sportmedia.journals.pnu.ac.ir/article_5817.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/113421
dc.description.abstractهدف از تحقیق حاضر بررسی ارتباط تبلیغات دهان‌به‌دهان با تمایل حضور افراد در باشگاه­ های ورزشی والیبال شهرستان رشت بود. روش این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نوع توصیفی - پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه افراد فعال در باشگاه ­های والیبال شهر رشت بودند. روش نمونه‌گیری تحقیق به‌صورت دردسترس انتخاب شد. از پرسش‌نامه‌ای محقق‌ساخته جهت جمع ­آوری داده­ ها استفاده شد که شامل 36 سؤال بود. روایی پرسش‌نامه به تأیید 12 تن از اساتید  حوزه مدیریت ورزشی رسید و پایایی پرسش‌نامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 940/0 به‌دست آمد. در نهایت برای تجزیه و تحلیل داده­ ها از آزمون­ های آمار توصیفی (میانگین و انحراف معیار) و استنباطی (کلموگروف اسمیرنف) با استفاده از نرم ­افزار SPSS 23 انجام گرفت و جهت مدل‌سازی معادلات ساختاری از نرم­ افزار PLS استفاده شده است. نتایج نشان داد که متغیر ارتباطات بر تمایل حضور افراد به‌طور مستقیم اثر مثبت و معناداری (183/0درصد)، دارد؛ همچنین نتایج نشان داد که متغیر اعتماد بر تمایل حضور افراد به‌طور مستقیم اثر مثبت و معناداری دارد و حدود 20 درصد این متغیر را تبیین می‌کند. همچنین متغیر تخصص بر تمایل حضور افراد به‌طور مستقیم اثر مثبت و معناداری (323/0درصد)، دارد. در نهایت مشخص گردید متغیر تعهد بر تمایل حضور افراد به‌طور مستقیم اثر مثبت و معناداری دارد و حدود 28 درصد از تغییرات آن را تبیین می‌کند. می­توان گفت ارزیابى کیفیت خدمات قبل از مصرف آن به دلیل ناملموس بودن خدمات مشکل خواهد بود. بنابراین استفاده از ارتباط دهان‌به‌دهان می­تواند منجر به تمایل به حضور و همچنین حضور مجدد در باشگاه­های والیبال گردد.fa_IR
dc.format.extent829
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه پیام نورfa_IR
dc.publisherPayame Noor Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشیfa_IR
dc.relation.ispartofCommunication Management in Sport Mediaen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.30473/jsm.2019.42888.1286
dc.subjectتبلیغات دهان به دهانfa_IR
dc.subjectتمایل حضورfa_IR
dc.subjectباشگاه های والیبالfa_IR
dc.subjectورزشکارfa_IR
dc.titleارتباط تبلیغات دهان به دهان با تمایل به حضور اعضای باشگاه‌های ورزشی والیبالfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه تربیت بدنی، واحد لاهیجان، دانشگاه آزاد اسلامی، لاهیجان، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار مدیریت ورزشی، دانشگاه پیام نورfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت ورزشیfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue4
dc.citation.spage29
dc.citation.epage40
nlai.contributor.orcid0000-0002-3662-6852


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد