دوره 4, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقدی بر کتاب " نظام های اطلاعات مدیریت در ورزش"
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-05-22)بررسی تحلیلی یا انتقادی یک کتاب به مراحل ابتدایی خلاصه نمیشود بلکه باید آن را در نظر و کار در پرتو مسائل خاص و دغدغه های نظری در یک دوره بررسی کرد. این پژوهش از نوع تحلیل محتوا و از حیث اجرا انتقادی ـ کاربردی است. بدین ...
-
تبیین شاخصهای تأثیرگذاری موانع گردشگری ورزشی ایران با استفاده از روش AHP گروهی با تاکید بر نقش اطلاعاتی و ارتباطی
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-05-22)کشور ایران دارای سابقه فرهنگی– تاریخی غنی و برخوردار از مناظر و چشم اندازهای طبیعی دارای پتانسیل بالا برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است. بر این اساس ارزشها و استعدادهای گردشگری، هدف از پژوهش حاضر تعیین میزان اهمیت و ...
-
ارتباط اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-05-22)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه اخلاق حرفه ای با رفتار شهروندی سازمانی در رسانه های ورزشی دبیران مرد تربیت بدنی استان چهارمحال و بختیاری بود . جامعه پژوهش شامل 532 نفر از دبیران و نمونه آماری آن شامل 225 نفر از این افراد بود ...
-
بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی و ترویجی بر انتقال هویت برند و میزان تعهد ورزشی در فوتبال
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-05-22)در محیط اقتصادی و کسب و کار، تبلیغات در ورزش و از طریق ورزش یکی از راه هایی است که اکثر شرکتها برای معرفی محصول و گسترش بازار خود به آن رو می آورند. هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه و مقایسه میزان اثر رسانه های تبلیغاتی ...
-
شناسایی عوامل کلیدی در کار خبرنگار و گزارشگر ورزشی در رادیو و تلویزیون ایران
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-05-22)امروزه خبررسانی یکی از شریانهای مهم و حیاتی جامعه و تأمین کنندۀ نیاز انسان به اطلاعات است و خبرنگاری و گزارشگری ورزشی بسیار پرمخاطب و جزء لاینفکی از محصولات برنامههای ورزشی در رادیو و تلویزیون محسوب میشود. ازین رو این ...
-
بررسی نیازهای هوادارن از سیستم مدیریت ارتباط باهوادار(FRMS) با استفاده از تکنیک های (TOPSIS و ANP) فازی (مطالعه موردی: هواداران فوتبال استان یزد)
(دانشگاه پیام نورPayame Noor University, 2017-05-22)مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان ابزاری قدرتمند برای شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان سازمان ها ظهور کرده است. هواداران فوتبال مهم ترین سرمایه باشگاه های فوتبال می باشند، بنابراین استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با هوادار ...



