مرور دوره 14, شماره 3 بر اساس موضوع "ریسک ادراکشده"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بازاریابی محاورهای در صنعت بانکداری: بررسی تأثیر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشده
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-11-21)هدف از پژوهش حاضر تبیین اثر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند ازطریق در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشده است. این مطالعه ازنظر پارادایم از نوع اثباتگرایی، ازنظر استراتژی پژوهش قیاسی، ...



