مرور دوره 14, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
تأثیر انگیزۀ مشارکت مشتری بر ارزش ویژۀ مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-11-21)کسب ارزش ویژۀ مشتری با شرکت یکی از مهمترین مؤلفههای رشد و توسعه در کسبوکارهای آنلاین است که رقابت را در این عرصه تشدید کرده است. هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر انگیزۀ مشارکت مشتری بر ارزش ویژۀ مشتری با نقش میانجی اعتماد ...
-
نقض مقررات قانونی تبلیغات و بازاریابی در بستهبندی محصولات غذایی کودکان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-11-21)تبلیغات گستردۀ اسنکهای شور با رسانههای مختلفی نظیر بستهبندی از عوامل نگرانکنندۀ افزایش چاقی و بروز بیماریهای مرتبط با آن در کودکان ایران است. پژوهش حاضر بهدنبال بررسی وضعیت سلامت اسنکهای شور در ایران، بررسی نوع و ...
-
سنخشناسی علمی / ذهنی عملکرد بازاریابی استارتاپهای حوزۀ فینتک با کاربست روش ذهنشناختی کیو
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-11-21)پژوهشها درزمینۀ استارتاپهای حوزۀ فینتک با توجه به رشد بازارهای رقابتی و شدت تحولات درزمینۀ رقابت اهمیت یافته است؛ ولی بهدلیل عدم شناخت عملکرد بازاریابی در پژوهشها که راهگشای محققان در این راه است، آنها نمیتوانند ...
-
سال چهاردهم، شماره سوم، شماره پیاپی (54) آذر 1403
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-11-21)
-
ارائۀ الگوی تأثیرگذاران بازاریابی در شبکۀ اجتماعی (مورد مطالعه: صنعت مد)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-11-21)شرکتها برای انتخاب تأثیرگذار مناسب و گرفتن یک بازخورد خوب به اطلاعاتی بیش از تعداد لایک و کامنت نیاز دارند؛ بنابراین هدف از پژوهش حاضر ارائۀ الگویی از تأثیرگذاران بازاریابی و مشخصات آنها در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام در صنعت ...
-
بازاریابی محاورهای در صنعت بانکداری: بررسی تأثیر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند با در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشده
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-11-21)هدف از پژوهش حاضر تبیین اثر عوامل پذیرش دستیاران محاورهای بر نگرش و مشارکت مشتری با برند ازطریق در نظر گرفتن نقش تعدیلگری ریسک ادراکشده است. این مطالعه ازنظر پارادایم از نوع اثباتگرایی، ازنظر استراتژی پژوهش قیاسی، ...
-
طراحی و اعتبارسنجی الگوی بازاریابی پایدار در صنعت ساختمان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-11-21)پژوهش حاضر با هدف طراحی و اعتبارسنجی الگوی بازاریابی پایدار در صنعت ساختمان انجام شده است. این پژوهش ازنظر هدف، یک پژوهش کاربردی-توسعهای و ازمنظر روش گردآوری دادهها یک پژوهشهای پیمایشی-مقطعی است. برای دستیابی به هدف ...
-
نقش چابکی یادگیری در ارتباط میان تجربۀ خدمات و همآفرینی ارزش در مصرفکنندگان با نقش تعدیلگری عجینشدن شناختی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2024-11-21)چابکی یادگیری بهدلیل تأثیرات چشمگیری که بر سازگاری و موفقیت دارد، یک حوزۀ مهم برای مطالعه درمیان مصرفکنندگان است. بررسی چابکی یادگیری در بازاریابی درحال افزایش است؛ اما تاکنون توجه کمی به پیشبینیکنندهها و پیامدهای ...



