مرور دوره 11, شماره 33 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
اولویت بندی و سطح استراحتگاههای گردشگری بینراهی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2016-05-21)طبق آمارهای ارگانهای ذیربط غالب مسافرتهای گردشگری از طریق زمین و غالباً بهوسیلهاتومبیلهای شخصی است . این امر سرمایهگذاری در بخش استراحتگاههای گردشگری بینراهی،خصوصاً در منطقهای شمالی کشور که از امکانات طبیعی و ...
-
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی اعتماد و رضایت
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2016-05-21)اهمیت مسئولیت اجتماعی شرکت در حال افزایش است و جایگاه مهمی در صنعت هتلداریدارد. یکی از دلایل آن ناشی از این واقعیت است که مسئولیت اجتماعی شرکتبر وفاداری مشتریاناثر میگذارد. بنابراین تخصیص منابع در این زمینه یک ...
-
ارائه مدل توسعهی گردشگری الکترونیکی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2016-05-21)امروزه صنعت گردشگری بهعنوان یکی از مهمترین صنایع خدماتی، رقابت تنگاتنگی را با سایرصنایع در جهان تجربه میکند. در سالهای اخیر فناوری اطلاعات بر تمام بخشهای این صنعت تأثیرشگرفی گذاشته است. گردشگری الکترونیکی حاصل ...
-
تحلیل عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران داخلی استان یزد با استفاده از مدل دیمتل فازی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2016-05-21)امروزه صنعت گردشگری به عنوان بخش اصلی در اقتصاد جهانی به شمار میرود. گردشگرانراضی بهاحتمال زیاد مکانهایی را که به آنجا سفر کردهاند به سایرین نیز توصیه خواهند کرد. این امریکی از ارزانترین و تأثیرگذارترین نوع ...



