دوره 34, شماره 4

 

ارسال های اخیر

  • مدل اثر بخشی تبلیغات بومی‌شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل متن 

    دهقانی, زلیخا؛ ابراهیم زاده, رضا؛ صادقی, مهرداد؛ هادی پیکانی, مهربان (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-12-22)
    امروزه ظهور تبلیغات بومی دورنمای تبلیغات را تغییر داده است. تبلیغات بومی‌شده جدیدترین روند در محتوای ترکیبی است که ویژگی مشابه با بازرایابی محتوا، روزنامه‌نگاری بند و محتوای مهم با حمایت مالی شده و در عین حال وابسته به ...

  • طراحی مدل خدمات سلامت عمومی 

    شهبازی, علیرضا؛ مکوندی, فواد؛ امیرنژاد, قنبر؛ چناری, وحید (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-12-22)
    سلامت شهروندان تا حد زیادی به خط‌مشی‌گذاری‌ها و برنامه‌های عملیاتی متولیان نظام سلامت بستگی دارد. در این راستا، مطالعه حاضر با هدف طراحی مدل خدمات سلامت عمومی انجام شده است. در این تحقیق از رویکرد آمیخته (کیفی ـ کمی) برای ...

  • نقش سرمایۀ اجتماعی در هم‌آفرینی ارزش برند در کسب‌وکارهای خانوادگی 

    نورعلی, مهشید؛ سعیدنیا, حمیدرضا؛ علیپور درویشی, زهرا (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-12-22)
    علیرغم گستردگی مفهوم سرمایۀ اجتماعی، تحقیقات زیادی راجع به کاربردهای آن در حوزۀ بازاریابی انجام نشده است. پژوهش حاضر با هدف طراحی مدل هم‌آفرینی ارزش در برندسازی خانوادگی و نقش میانجی سرمایۀ اجتماعی انجام شده است. در این ...

  • جایگاه رسانه در سیاست جنایی ناظر به جرایم و تخلفات انتخاباتی 

    خندان, مهرانگیز؛ شیخ الاسلامی, عباس؛ حسینی, سید حسین (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-12-22)
    رسانه‌ها به عنوان آیینۀ تمام‌نمای اطلاعات مرتبط با انتخابات، از مظاهر اصلی جامعۀ شفاف هستند. در این بین موثرترین نقش در صیانت از آرای مردم، مدیریت شفاف و بی‌شائبۀ عوامل اجرایی و نظارتی است. اثر بیمارگونۀ جرایم ارتکابی از ...

  • الگوی پیشایندهای محیط رسانه های اجتماعی با رویکرد اعتماد رسانه ای ـ اجتماعی به امنیت اجتماعی 

    جوادی, علی؛ فلاح, علی؛ متانی, مهرداد؛ باقر زاده, محمد رضا (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-12-22)
    پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی پیشایندهای محیط رسانه‌های اجتماعی با رویکرد اعتماد رسانه‌ای ـ اجتماعی بر امنیت اجتماعی انجام شده است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی است و با روش اجرا در قالب یک پژوهش توصیفی ـ پیمایشی با رویکرد ...

  • کاربست قهرمان‌پروری در سینمای کودک و نوجوان پس از انقلاب بر اساس الگوی سفر قهرمان (مورد مطالعه: فیلم‌های بچه‌های آسمان و من ترانه پانزده سال دارم) 

    زین العابدینی, پیام؛ ولی پور, مهناز (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-12-22)
    کودکان و نوجوانان همواره از قهرمان فیلم متأثر می‌شوند و نمایش چنین شخصیت ویژه‌ای در ذهن و کردارشان تأثیر فراوانی می‌گذارد. بدین‌سان رسانه‌های مختلف در جهان از جمله سینما در تلاش‌اند جهت همذات‌پنداری مخاطب کودک و نوجوان از ...

  • شناسایی مؤلفه‌ها و ویژگی‌های اساسی تولید محتوای فضای مجازی به روش فراترکیب 

    نجفی, علی؛ فتحی, ابرهیم؛ البرزی, هادی (معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2023-12-22)
    امروزه گسترش فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات و بروز فناوری‌های نوظهور موجب تحول شگرف در حوزۀ فضای مجازی شده است. این فضا، به تعبیر مقام معظم رهبری، مانند رودخانۀ خروشانی است که هر روز بر حجم آن افزوده می‌شود و باید مدیریت ...