دوره 3, شماره 6
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
آرزومندی مدیریتی در زنان و چگونگی تأثیرپذیری آن از نقشهای شغلی و خانوادگی (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2012-09-22)امروزه، زنان و مردان فعالانه برای نقشهای کاری و نقشهای خانوادگی خود برنامهریزی میکنند، اما رشد حرفهای مردان کمتر از زنان از نقشهای چندگانه تأثیر میگیرد. اکنون، بسیاری از نظریهپردازانِ رشد حرفهای به دنبال نظریهای ...
 
- 
کاربرد مدل کانو به منظور شناسایی عوامل مؤثر بر بهبود بهرهوری مدیران زن آموزشوپرورش (مورد: آموزشوپرورش منطقۀ یک شهر تهران) (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2012-09-22)امروزه مفهوم توسعۀ پایدار کاربردی جهانی پیدا کرده و بسیاری از بخشها و ارکان هر جامعه را درگیر خود ساخته است. از بین عوامل و شاخصههای فراوانی که بر دستیابی به توسعۀ پایدار مؤثر هستند، نظام آموزشی به انحای گوناگون در سطح ...
 
- 
تحلیل موضوعی تفاوتهای ارتباطی زنان و مردان مورد مطالعه: مجموعۀ صنعتی انتخاب1 (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2012-09-22)هدف از این پژوهش بررسی تفاوتهای ارتباطی زنان و مردان است. این پژوهش به یکی از موانع ارتباطی «جنسیتی» یعنی تفاوتهای ارتباطی زنان و مردان پرداخته است که باعث ایجاد سوءتفاهمها، سوءتعبیرها و برداشتهای غلط در محیط کار میشود. ...
 
- 
وضعیت اقتصادی زنان در جمهوری ترکیه (طی سالهای 2010-2004) (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2012-09-22)با توجه به وجود نابرابری جنسیتی در بازار کار، که در اغلب جوامع با سطوح گوناگون از توسعۀ اقتصادی وجود دارد، توجه به وضعیت اشتغال زنان و هدایت آنان به بازار کار مناسب، میتواند زمینۀ بهرهمندی بهتر جامعه از این نیروی بالقوه ...
 
- 
نقش و عملکرد زن در تبلیغات بازرگانی تلویزیون ایران «تحلیل محتوای پیامهای بازرگانی شبکۀ سه سیما در مهر، آبان و آذر ماه سال 1391» (پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگیIHCS, 2012-09-22)امروزه رسانههای ارتباطجمعی نقش بیبدیلی در معرفی و تعیین سبک زندگی مخاطبان خود بازی میکنند و تأثیر انکاریناپذیری در ایجاد، تقویت و حتی تغییر نگرش مخاطبان خود در مقولههای فکری، سیاسی و تبلیغات بازرگانی دارند. استفاده ...
 



