• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهش‌نامه زنان
    • دوره 3, شماره 6
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • پژوهش‌نامه زنان
    • دوره 3, شماره 6
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    کاربرد مدل کانو به منظور شناسایی عوامل مؤثر بر بهبود بهره‎وری مدیران زن آموزش‎و‎پرورش (مورد: آموزش‎و‎پرورش منطقۀ یک شهر تهران)

    (ندگان)پدیدآور
    عزیزی, شیرینشفیعی رودپشتی, میثم
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    413.2کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    علمی-پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    امروزه مفهوم توسعۀ پایدار کاربردی جهانی پیدا کرده و بسیاری از بخش‎ها و ارکان هر جامعه را درگیر خود ساخته است. از بین عوامل و شاخصه‎های فراوانی که بر دست‎یابی به توسعۀ پایدار مؤثر هستند، نظام آموزشی به انحای گوناگون در سطح قابل توجهی تأثیرگذار است. کارآمدی این نظام نیز تابع عوامل و مؤلفه‎های گوناگونی است. مدیران و مدیریت آنها یکی از این مؤلفه‎هاست که نقشی مهم در کارآمدی نظام‎های آموزشی دارد. بنابراین، با توجه به تعداد قابل توجه مدیران زن در نظام آموزشی کشور، این مقاله در صدد است تا در گام نخست عواملی را که به افزایش سطوح بهره‎وری مدیران زن کمک می‎کند، شناسایی کرده و در اقدامی مبتکرانه و با توجه به اینکه مدل کانو خصلت دسته‎بندی مؤلفه‎ها و ویژگی‎ها را از حیث ابعاد کیفیتی داراست و تاکنون از آن فقط برای سنجش رضایت مشتری استفاده می‎شده، اکنون به منظور طبقه‎بندی عوامل مؤثر بر بهره‎وری مدیران زن آموزش‎و‎پرورش به‎کار‎گرفته‎شود. نتایج به‎دست‎آمده از این پژوهش نشان می‎دهد از 23 مؤلفۀ شناسایی‎شده به عنوان مؤلفه‎های مؤثر بر بهره‎وری مدیران زن، 1 مؤلفه الزامی، 16 مؤلفه یک‎بعدی و 3 مؤلفه جذاب هستند. در پایان، رتبه‎بندی این مؤلفه‎ها نیز ارائه شده است
    کلید واژگان
    آموزش‎و‎پرورش
    بهره‎وری مدیران
    مدیران زن
    مدل رضایت مشتری کانو ـ توسعۀ پایدار

    شماره نشریه
    6
    تاریخ نشر
    2012-09-22
    1391-07-01
    ناشر
    پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگی
    IHCS
    سازمان پدید آورنده
    دانشگاه آموزش عالی یزد
    دانشگاه تربیت مدرس

    شاپا
    2383-0743
    2383-0751
    URI
    http://womenstudy.ihcs.ac.ir/article_837.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/103449

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب