مرور دوره 6, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارائه مدل ویژگی سازمانهای آسیب دیده بر اثر ضربات روحی سازمانی و پیامدهای آن در سازمانهای دولتی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت, 2024-02-20)هدف این پژوهش ارائه مدل سازمانهای آسیبدیده بر اثر ضربات روحی سازمانی و پیامدهای حاصل از این ضربات در سازمانهای دولتی ایران است. پژوهش حاضر به لحاظ هدف بنیادی-کاربردی و از نظرروش انجام کار، توصیفی از نوع اکتشافی است. جهت ...
-
تاثیر رسانهها بر ارتقای نگرش ارباب رجوع و گرایش آنها به خدمات همراه اول
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت, 2024-02-20)هدف اصلی این مطالعه سنجش و تحلیل تاثیر رسانهها بر تقویت و توانمندی نگرش اربابرجوع و تمایل آنها به خدمات و محصولات همراه اول از منظر مصرفکننده است. مبنای پژوهش مقاله حاضر آزمون مدل مستخرج به روش تحقیق کیفی است. این مطالعه ...
-
توانمند سازی شرکت های نفتی ایران جهت خودکفایی در مقابله با تحریم های آمریکا و اروپا با طراحی مدل بازی همکارانه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت, 2024-02-20)هدف این تحقیق طراحی سناریوهای برگرفته از مدل بازی همکارانه مبتنی بر نظریه بازی برای بررسی پاداش و جریمه مشاهده شده از به اشتراک گذاشتن و یا عدم اشتراک دانش توسط شرکت ها است. جامعه آماری تحقیق شامل مدیران و خبرگان 30 شرکت ...
-
طراحی و تبیین مدل مدیریت عملکرد کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت, 2024-02-20)هدف از این پژوهش طراحی و تبیین مدل مدیریت عملکرد کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور بوده است. این پژوهش از نظر هدف و ماهیت توسعه ای است و به روش آمیخته کیفی (مرور نظامند و تحلیل تِم) و کمی(معادلات ساختاری) انجام گرفت. جامعه ...
-
پیمایشی در باب عدالت سازمانی بر حسب گروههای کاری ( مورد مطالعه: بانک دولتی)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت, 2024-02-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی وضعیت عدالت سازمانی انجام شده است. پژوهش حاضر با توجه با ماهیت دادهها کمی و از نظر شیوه اجرا از نوع پیمایش میباشد. جامعه آماری شامل کلیه مدیران و کارشناسان شاغل در بانک دولتی و حجم نمونه بر طبق ...



