مرور دوره 10, شماره 1 بر اساس موضوع "رفتار مصرف کننده"
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تأثیر ابعاد تنفر از برند بر رفتار مصرفکنندگان
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)مصرف کنندگان از نظر روابط با برند متفاوت هستند: برخی افراد احساسات مثبت (عشق) نسبت به برند دارند، برخی بیتفاوت هستند و برخی دیگر احساسات منفی (تنفر) نسبت به برند دارند. تنفر از برند همچون عشق به برند یک احساس طبیعی است. ...
-
رفاه ذهنی: تاثیر کیفیت تجربه ارتباطی مشتری و اعتماد به برند (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه کارگران شهر تهران)
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)کیفیت تجربه ارتباطی مشتری، در بر دارنده درک مشتری و قضاوت برجسته وی بوده، موجب مزیت رقابتی پایدار گردیده و در اعتماد به برند موثر بوده و در نهایت رفاه ذهنی را که به انواع ارزیابی های افراد از زندگیشان اعم از مثبت و منفی ...
-
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)هدف از پژوهش حاضر تحلیل رفتار مصرفکننده در جام جهانی پتانک آفلاین 2020 بوده است. پنج مقیاس اندازهگیری در این پژوهش با همکاری 200 نفر مشارکت کننده زن و مرد در ویپوک به منظور مدلسازی روابط عِلی بین متغیرهای پژوهش مورد ...
-
رفتار مصرفکننده رویدادهای ورزشی مجازی: مطالعه موردی جام جهانی پتانک آفلاین 2020 در جریان شیوع کووید-19
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2023-04-21)هدف از پژوهش حاضر تحلیل رفتار مصرفکننده در جام جهانی پتانک آفلاین 2020 بوده است. پنج مقیاس اندازهگیری در این پژوهش با همکاری 200 نفر مشارکت کننده زن و مرد در ویپوک به منظور مدلسازی روابط عِلی بین متغیرهای پژوهش مورد ...



