مرور دوره 9, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تأثیر آموزش حل مسئله اجتماعی بر سازگاری اجتماعی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان کمرو
(وزارت آموزش و پرورش, 2009-12-01)هدف: در پژوهش حاضر، هدف بررسی تأثیر آموزش حل مسئله اجتماعی بر سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی دختران کمروی دوره راهنمایی با دامنه سنی 14-11 سال در شهرستان اردبیل بود. روش: با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی چندمرحلهای ...
-
تأثیر خودآموزی کلامی بر بهبود نشانههای مرضی کودکان مبتلا به اختلال نافرمانی مقابلهای
(وزارت آموزش و پرورش, 2009-12-01)هدف :در این پژوهش اثر خودآموزی کلامی بر علائم مرضی کودکان مبتلا به اختلال بیاعتنایی مقابلهای مورد بررسی قرار گرفت.روش :با بهره گیری از طرح نیمه آزمایشی ، نمونهای شامل 40 نفر از دانشآموزان پایه چهارم و پنجم مبتلا به ...
-
مروری بر نقش مخچه در نارساخوانی
(وزارت آموزش و پرورش, 2009-12-01)هدف: در مقاله حاضر، شواهد و مستندات درباره ارتباط مشکلات نارساخوانی با نقص مخچه ارائه میشود. روش: در ابتدا، شواهد مربوط به نقش آشکار مخچه در مهارتهای حرکتی و مهارتهای شناختی، به ویژه در مهارتهای مبتنی بر زبان گفتاری مرور ...
-
مقایسه عملکرد تحصیلی و رفتاری دانشآموزان پسر کمشنوای مدارس استثنایی و تلفیقی
(وزارت آموزش و پرورش, 2009-12-01)هدف: پژوهش حاضر با هدف مطالعه وضعیت پیشرفت تحصیلی و رفتاری دانشآموزان پسر کمشنوای مدارس استثنایی و مدارس تلفیقی استان قم انجام شد. روش: پژوهش حاضر از نوع علّی – مقایسهای است. جامعه آماری تحقیق 151 نفر از والدین و معلمان ...
-
میزان شیوع اختلال کاستی توجه و بیشفعالی، اختلال سلوک و اختلال نافرمانی مقابلهای در دانشآموزان دبستانی
(وزارت آموزش و پرورش, 2009-12-01)هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی میزان شیوع اختلال کاستی توجه و بیشفعالی، اختلال سلوک و اختلال نافرمانی مقابلهای در دانشآموزان دوره ابتدایی شهر شیراز بود. روش: با استفاده از روش نمونهگیری خوشهای تصادفی از جامعه آماری ...
-
میزان شیوع مشکلات رفتاری دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران
(وزارت آموزش و پرورش, 2009-12-01)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان شیوع اختلالات رفتاری در میان دانشآموزان مقطع ابتدایی در شهر تهران انجام شده است. روش: در این پژوهش 1407 دانشآموز مقطع ابتدایی در پایههای تحصیلی اول تا پنجم، با روش نمونهگیری خوشهای ...



