• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Bulletin of Emergency And Trauma
    • Volume 8, Issue 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Bulletin of Emergency And Trauma
    • Volume 8, Issue 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Utilizing Novel Assessment and Instructional Methodologies of Trauma for Residents; A Case of Blended Learning in Shiraz Medical School

    (ندگان)پدیدآور
    Paydar, ShahramAkbarialiabad, Hossein
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    462.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    Editorials
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    education
    Trauma
    Blended Learning
    E-Learning
    Assessment

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2020-01-01
    1398-10-11
    ناشر
    Shiraz University of Medical Sciences
    سازمان پدید آورنده
    Trauma Research Center, Shahid Rajaee (Emtiaz) Trauma Hospital, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
    Student Research Committee, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran

    شاپا
    2322-2522
    2322-3960
    URI
    https://dx.doi.org/10.29252/beat-080101
    https://beat.sums.ac.ir/article_46345.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/96980

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب