مرور دوره 5, شماره 12 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
طراحی چارچوب اندازهگیری عملکرد کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: ستاد وزارت بازرگانی)
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2011-06-22)وزارت بازرگانی به عنوان متولی بخش بازرگانی در کشور از زمان ایجاد تاکنون وفق ماموریتها و وظایف و با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور با تغییرات و تحولات متعددی در زمینههای ساختار سازمانی، بهسازی سرمایه انسانی، ...
-
طراحی چارچوبی جامع برای ارزیابی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (مطالعه موردی: صنعت برق)
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2011-06-22)در این تحقیق با بررسی عوامل موثر و کلیدی مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری، الگویی جامع برای استقرار و ارزیابی CRM ارائه گردیده که این عوامل، در 10 معیار دستهبندی شدند. چارچوب پیشنهادی IA-CRM نامیده شد. معیارهای راهبرد CRM، ...
-
الگوی راهبرد توسعه فناوری با رویکرد همترازی جهانی شرکتها در کشورهای درحال توسعه
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2011-06-22)شرکتها در مسیر جهانی شدن بایستی از قابلیت و ظرفیت مناسب برای توسعه و جذب تکنولوژیهای روز و بهرهگیری از آنها در تولید محصولات و خدمات جدید برخوردار باشند. این زمانی منتهی به تولید ارزش میشود که قدرت تبدیل آن به مزیت ...
-
افزایش سرمایه فکری در سازمان: بررسی نقش یادگیری سازمانی
(موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی, 2011-06-22)در اقتصاد مبتنی بر دانش، از سرمایه فکری به منظورخلق وافزایش ارزش سازمانی استفاده می شود و موفقیت یک سازمان به توانایی اش درمدیریت این منبع کمیاب بستگی دارد. به علاوه، یکی از قابلیت های مهم سازمانی که می تواند به سازمان ها ...



