نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorتفضلی, سحرfa_IR
dc.contributor.authorاحمدی, سید فخر الدینfa_IR
dc.contributor.authorبهرامزاده, حسینعلیfa_IR
dc.contributor.authorابراهیم زاده, فریمانfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T20:27:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T20:27:45Z
dc.date.available1399-07-08T20:27:45Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T20:27:45Z
dc.date.issued2013-02-19en_US
dc.date.issued1391-12-01fa_IR
dc.date.submitted2012-10-31en_US
dc.date.submitted1391-08-10fa_IR
dc.identifier.citationتفضلی, سحر, احمدی, سید فخر الدین, بهرامزاده, حسینعلی, ابراهیم زاده, فریمان. (1391). بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و نوآوری در بین کارکنان جمعیت هلال احمرخراسان شمالی. فصلنامه مهندسی مدیریت نوین, 1(3), 17-34.fa_IR
dc.identifier.issn2383-2428
dc.identifier.urihttp://www.iauqeshm.ir/article_526982.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/88769
dc.description.abstractهدف از این پژوهش شناسایی رابطه بین فرهنگ سازمانی و نوآوری در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی می باشد. فرضیه اصلی این پژوهش عبارتست از: بین فرهنگ سازمانی و نوآوری در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی رابطه معنی داری وجود دارد. به همین منظور فرهنگ سازمانی به عنوان متغیر مستقل و نوآوری به عنوان متغیر وابسته مورد بررسی قرار گرفته است. این پژوهش از نظر هدف از نوع کاربردی می باشد و روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری کلیه کارکنان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به تعداد 110 نفر می باشد. حجم نمونه براساس جدول مورگان 86 نفر می باشد که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با حجم نمونه انتخاب شده اند. جهت جمع آوری اطلاعاات از روش های کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه استاندارد فرهنگ سازمانی – که دارای 36 سوال 5 گزینه ای  (مقیاس لیکرت) و پرسشنامه نوآوری سازمانی جلیل آقائی که شامل 20 سوال 5 گزینه ای (مقیاس لیکرت ) می باشد. به علاوه روایی پرسشنامه توسط استادان راهنما و مشاور و تعدادی از متخصصین مورد تایید قرار گرفته است. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات  از نرم افزار <strong>Spss</strong> و روش آمار توصیفی شامل شاخصهای آماری (رسم جدول، فراوانی، انحراف معیار، نمودارها) و همچنین از آمار استنباطی شامل (همبستگی پیرسون)، رگرسیون گام به گام استفاده شده است. یافته های پژوهش حاکی از آن است که بین فرهنگ سازمانی و نوآوری در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی رابطه مستقیم و معنا داری وجود دارد و فرهنگ سلسله مراتبی نسبت به فرهنگ سازمانی مشارکتی تاثیر کمتری در نوآوری در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی دارد.fa_IR
dc.format.extent794
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد قشمfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه مهندسی مدیریت نوینfa_IR
dc.subjectفرهنگ سازمانیfa_IR
dc.subjectفرهنگ مشارکتیfa_IR
dc.subjectفرهنگ عقلانیfa_IR
dc.subjectفرهنگ سلسله مراتبیfa_IR
dc.subjectنو آوریfa_IR
dc.titleبررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و نوآوری در بین کارکنان جمعیت هلال احمرخراسان شمالیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشی (تحقیقی)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنوردfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنوردfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد. بجنورد. ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروانfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue3
dc.citation.spage17
dc.citation.epage34


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد