مرور دوره 3, 3 و 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری، مبتنی بر رفتار مشتریان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-12-22)از آنجاکه [1]CRM از آن دسته از فن آوریهای نوینی است که در زمینه حفظ مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار نقشی حیاتی ایفا میکند، از این رو در این تحقیق سعی شده است عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ...
-
سنجش میزان تفکر استراتژیک مدیران معاونت نظارت مالی و خزانهداری کل کشور
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-12-22)مدیرانباتفکراستراتژیک، دارای درکبهتریازبرنامهاستراتژیک بوده وعملکردمؤثرتریدارندوتفکر استراتژیکبهعنوانمکملیبرایبرنامهریزیاستراتژیک،میتواند دردرکفرصتها،تخصیص بهینهمنابعکمیابودستیابیبهنتایجموردنظرکمکنماید. هدف اصلی این تحقیق ...
-
بهرهگیری از تحلیل عاملی در ارائه مدلی از عوامل مدیریت دانش بازاریابی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-12-22)هدف از این مطالعه تعیین عوامل مدیریت دانش بازاریابی در صنعت بانکداری ایران میباشد. از این روی در این مقاله سعی شده است که با مطالعه مدیریت دانش بازاریابی در بین مدیران و معاونین صنعت بانکداری، مدلی مناسب جهت شناسایی عوامل ...
-
عملکرد تاثیرگذاری عرضه های اولیه سهام بر افزایش شاخص بورس اوراق بهادار تهران بین تاریخهای 16/09/1387– 16/09/1392
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-12-22)هدف این پژوهش، بررسی عملکرد تاثیرگذاری سهام عرضه های اولیه ([1]IPO) بر رشد شاخص بورس اوراق بهادار در مقایسه با سایر سهام موجود در بورس ([2]
-
رابطه هوش های چندگانه (هاوارد گاردنر) و مهارت تفکر استراتژیک مدیران و دبیران مقطع متوسطه شهرستان مانه و سملقان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-12-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه هوشهای چندگانه هاوارد گاردنر (هوش میان فردی، ،هوش حرکتی/جسمانی، هوش بصری/فضائی) و مهارت تفکر استراتژیک مدیران و دبیران شهرستان مانه و سملقان میباشد. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است و ...



