مرور دوره 3, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی رابطه بین توانمند سازهای مدل تعالی سازمانی EFQM وعملکرد آموزش و پرورش جغتای
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-08-23)موضوع تحقیق حاضر بررسی ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش جغتای بر اساس مدل EFQM میباشد. در این تحقیق 5 بعد از ابعاد مدل تعالی سازمانی ایی اف کیو ام شامل: رهبری، خط مشی و استراتژی، کارکنان، شراکتها و منابع، و فرآیندها در آموزش ...
-
شناسایی سازو کارهای حاکمیت شرکتی موثر در عملکرد بهینه شرکتها با بکارگیری الگوریتمهای فرا ابتکاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-08-23)نظام حاکمیت شرکتی، پدیده نوظهور در جهان است که علتبروز ورشکستگی شرکتهای بزرگ و بحران اقتصادی میباشد. نظام حاکمیت شرکتی به عنوان سازو کار مناسب برای بازگرداندن اعتماد به سرمایهگذاران به منظور بازارسازی و اقتصادگردانی ...
-
شناسایی و امتیازدهی موانع اجرای تصمیمات راهبردی در مدیریت شرکتهای پیمانکاری بخش ساختمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-08-23)هدف این پژوهش، شناسایی و اولویتبندی موانع اجرای تصمیمات راهبردیشرکتهای پیمانکاری فعال در بخش ساختمانی است. پژوهش حاضر از منظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری دادهها، توصیفی- پیمایشی است. ابتدا با مرور جامع ادبیات ...
-
نقش ارتباطات سیاسی بر رابطه ترکیب هیئت مدیره با اهرم مالی شرکتها
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-08-23)هدف این مقاله، بررسی رابطه ترکیب هیئت مدیره با اهرم مالی در شرکتهای دارای ارتباطات سیاسی است. برای این منظور از الگوی چند معیاره به روش تاپسیس و وزندهی به روش شاخص آنتروپی برای اندازهگیری سیاسی بودن شرکتها استفاده شده ...
-
بررسی رابطه هوش معنوی و کارآفرینی فردی دانشگاه علوم پزشکی بجنورد در سال 92-91
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-08-23)هدف این پژوهش حاضر بررسی رابطه بین هوش معنوی و میزان کارآفرینی فردی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بجنورد میباشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش و ماهیت تحلیل توصیفی –همبستگی میباشد. در این تحقیق نمونهای ۱۳۸ نفری ...
-
اثر ویژگی های جمعیّت شناختی و سبک زندگی بر پذیرش نوآوری محصولات جدید
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم, 2014-08-23)شرکت ها احساس میکنند که مجبورند نوآوری را در فواصل مکرّر برای برآوردن تقاضای مربوط به مصرفکنندگان خود روانه بازار کنند. محصولات جدید اغلب راه خود را برای خریداران پیدا نمیکنند. تحقیق حاضر از نوع کاربردی و هدف تحقیق بررسی ...



