طراحی و تدوین بسته های آموزشی تجارت الکترونیکی در ایران
(ندگان)پدیدآور
نوری, روح اللهابویی اردکان, محمداسفیدانی, محمدرحیمنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
چکیدهیکی از چالش های اساسی کشورهای درحال توسعه در تجارت الکترونیکی، آموزش و ظرفی تساز ینیروی انسانی است. پروژه آموزش و آگاه سازی تجارت الکترونیکی در جمهوری اسلامی ایران با هدفشناسایی فعالان و بازیگران تجارت الکترونیکی و طراحی دوره های مناسب منطبق بر نیاز آنا ن تعری فشد. پیرو چنین هدف عمده ای، در ابتدا گروه های بالقوه فراگیران با استفاده از مدل فعالان اقتصاد ی ومدل تجارت الکترونیکی توربان شناسایی شدند. در گام بعد نقش ها ی اصل ی ه ر یک از باز یگران وفعالان در عرصۀ تجارت الکترونیک ی بر اساس چارچوب ها ی کارکرد ی تجارت الکترونیک ی وفرایندهای سازمانی آن تعیین شد. بر اساس نقش های مربوط به هر گروه از فراگی ران، سلسله مراتباهداف آموزشی مربوط توسعه داده شد و موضوعات اساسی طراحی در قالب یک سند اطلاعات دورهها مواد لازم برای بسته های آموزشی طراح ی و « س. ا. د » (س. ا. د) دسته بندی شدند. با استفاده از اینتدوین شدند.
کلید واژگان
تجارت الکترونیکیآموزش
آموزش تجارت الکترونیکی
اهداف آموزشی
نقش ها ی تجارت الکترونیکی
ایران
شماره نشریه
13تاریخ نشر
2011-08-231390-06-01
ناشر
انجمن پژوهش های آموزشی ایرانسازمان پدید آورنده
عضو هیئت علمی مؤسسة مطالعات و پژوهشهای بازرگانیعضو هیئت علمی دانشگاه تهران
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران




