نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکلهر, منصورهfa_IR
dc.contributor.authorمهران, گلنارfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T20:25:16Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T20:25:16Z
dc.date.available1399-07-08T20:25:16Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T20:25:16Z
dc.date.issued2015-08-23en_US
dc.date.issued1394-06-01fa_IR
dc.date.submitted2013-12-03en_US
dc.date.submitted1392-09-12fa_IR
dc.identifier.citationکلهر, منصوره, مهران, گلنار. (1394). تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه. نشریه پژوهش در نظام های آموزشی, 9(29), 193-217.fa_IR
dc.identifier.issn2383-1324
dc.identifier.urihttp://www.jiera.ir/article_50133.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/87845
dc.description.abstractتآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطهfa_IR
dc.format.extent646
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن پژوهش های آموزشی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه پژوهش در نظام های آموزشیfa_IR
dc.relation.ispartofjieraen_US
dc.subjectنقشه مفهومیfa_IR
dc.subjectیادگیری معنی دارfa_IR
dc.subjectاستراتژی آموزشfa_IR
dc.subjectمهارت خواندن و درک مطلبfa_IR
dc.titleتآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدکتری روانشناسی تربیتی. مرکزمشاوره اموزش و پرورش شهریارfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه الزهرا (س)fa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue29
dc.citation.spage193
dc.citation.epage217


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد