| dc.contributor.author | کلهر, منصوره | fa_IR |
| dc.contributor.author | مهران, گلنار | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-08T20:25:16Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:25:16Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T20:25:16Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T20:25:16Z | |
| dc.date.issued | 2015-08-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1394-06-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2013-12-03 | en_US |
| dc.date.submitted | 1392-09-12 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | کلهر, منصوره, مهران, گلنار. (1394). تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه. نشریه پژوهش در نظام های آموزشی, 9(29), 193-217. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2383-1324 | |
| dc.identifier.uri | http://www.jiera.ir/article_50133.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/87845 | |
| dc.description.abstract | تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه | fa_IR |
| dc.format.extent | 646 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن پژوهش های آموزشی ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | نشریه پژوهش در نظام های آموزشی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | jiera | en_US |
| dc.subject | نقشه مفهومی | fa_IR |
| dc.subject | یادگیری معنی دار | fa_IR |
| dc.subject | استراتژی آموزش | fa_IR |
| dc.subject | مهارت خواندن و درک مطلب | fa_IR |
| dc.title | تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دکتری روانشناسی تربیتی. مرکزمشاوره اموزش و پرورش شهریار | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه الزهرا (س) | fa_IR |
| dc.citation.volume | 9 | |
| dc.citation.issue | 29 | |
| dc.citation.spage | 193 | |
| dc.citation.epage | 217 | |