• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه پژوهش در نظام های آموزشی
    • دوره 9, شماره 29
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • نشریه پژوهش در نظام های آموزشی
    • دوره 9, شماره 29
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه

    (ندگان)پدیدآور
    کلهر, منصورهمهران, گلنار
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    646.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه
    کلید واژگان
    نقشه مفهومی
    یادگیری معنی دار
    استراتژی آموزش
    مهارت خواندن و درک مطلب

    شماره نشریه
    29
    تاریخ نشر
    2015-08-23
    1394-06-01
    ناشر
    انجمن پژوهش های آموزشی ایران
    سازمان پدید آورنده
    دکتری روانشناسی تربیتی. مرکزمشاوره اموزش و پرورش شهریار
    دانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه الزهرا (س)

    شاپا
    2383-1324
    URI
    http://www.jiera.ir/article_50133.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/87845

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب