تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه
(ندگان)پدیدآور
کلهر, منصورهمهران, گلنارنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
تآثیر آموزش با نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان دوره متوسطه
کلید واژگان
نقشه مفهومییادگیری معنی دار
استراتژی آموزش
مهارت خواندن و درک مطلب
شماره نشریه
29تاریخ نشر
2015-08-231394-06-01
ناشر
انجمن پژوهش های آموزشی ایرانسازمان پدید آورنده
دکتری روانشناسی تربیتی. مرکزمشاوره اموزش و پرورش شهریاردانشیار گروه علوم تربیتی دانشگاه الزهرا (س)




