نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحاجی پور عبایی, نجمهfa_IR
dc.contributor.authorابوالقاسمی, محمودfa_IR
dc.contributor.authorقهرمانی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorساکی, رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T20:25:13Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T20:25:13Z
dc.date.available1399-07-08T20:25:13Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T20:25:13Z
dc.date.issued2015-11-22en_US
dc.date.issued1394-09-01fa_IR
dc.date.submitted2014-11-06en_US
dc.date.submitted1393-08-15fa_IR
dc.identifier.citationحاجی پور عبایی, نجمه, ابوالقاسمی, محمود, قهرمانی, محمد, ساکی, رضا. (1394). تبیین مدل بومی مدیریت مدارس متوسطه استان کرمان (مطالعه موردی شهر کرمان). نشریه پژوهش در نظام های آموزشی, 9(30), 27-62.fa_IR
dc.identifier.issn2383-1324
dc.identifier.urihttp://www.jiera.ir/article_50107.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/87833
dc.description.abstractبا توجه به جایگاه و اهمیت مدیریت مدارس و نقش آن در مسیر توسعه هر کشور، تحقیق حاضر تلاشی است برای<br />تبیین مدل بومی مدیریت مدارس استان کرمان.در این تحقیق، مولفه های مدل مورد نظر از پیشینه و مبانی نظری<br />موجود استخراج و سپس به تایید 20 نفر از اساتید رشته مدیریت آموزشی رسید.سپس پرسشنامه ای مبتنی بر این<br />الگوطراحی و نسبت به تعیین روایی سازه )از طریق تحلیل عاملی( و پایایی آن اقدام گردید و در ادامه این پرسشنامه در<br />اختیار 325 نفر از دبیران مدارس متوسطه دولتی )دوره دوم – نظری( شهر کرمان قرار گرفت تا نظر شان را در خصوص<br />وضعیت مدیریت مدارس مشخص نماید.نتایج نشان م یدهد که مدیریت مدارس از نظر 5 مولفه اصلی این مدل شامل<br />کارکردها،دانش،مهارتها،اخلاق حرفه ای و ویژگی های شخصیتی و اخلاقی، تنها در دو بعد اخلاق حرفه ای و ویژگی های<br />شخصیتی و اخلاقی نمره ای بالاتر از متوسط کسب کرده و در سه بعد دیگر نمره کسب شده پایین تر از میانگین می باشدfa_IR
dc.format.extent888
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن پژوهش های آموزشی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه پژوهش در نظام های آموزشیfa_IR
dc.relation.ispartofjieraen_US
dc.subjectمدلfa_IR
dc.subjectبومیfa_IR
dc.subjectمدیریت مدارسfa_IR
dc.titleتبیین مدل بومی مدیریت مدارس متوسطه استان کرمان (مطالعه موردی شهر کرمان)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت آموزشی،عضو هیات علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت آموزشی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.contributor.departmentدکترای مدیریت آموزشی،عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکترای مدیریت آموزشی دانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue30
dc.citation.spage27
dc.citation.epage62


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد