| dc.contributor.author | حاتمی, جواد | fa_IR |
| dc.contributor.author | پژمان فرد, مینا | fa_IR |
| dc.contributor.author | صالح نجفی, مهسا | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-08T20:24:44Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T20:24:44Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T20:24:44Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T20:24:44Z | |
| dc.date.issued | 2013-08-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1392-06-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2012-04-15 | en_US |
| dc.date.submitted | 1391-01-27 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | حاتمی, جواد, پژمان فرد, مینا, صالح نجفی, مهسا. (1392). رابطهٔ باورهای هوشی، هدف های پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه تهران. نشریه پژوهش در نظام های آموزشی, 7(21), 57-70. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2383-1324 | |
| dc.identifier.uri | http://www.jiera.ir/article_52126.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/87663 | |
| dc.description.abstract | چکیده<br />هدف پژوهش حاضر تعیین رابطهی بین باورهای هوشی، هدفهای پیشرفت و تعلل ورزی در<br />دانشجویان است. به این منظور 280 نفر از دانشجویان دانشگاه تهران( 150 دختر و 130 پسر )<br />به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند و به سه پرسشنامه باورهای هوشی، اهداف<br />پیشرفت و تعللورزی پاسخ دادند . نت ایج نشان داد که بین اهداف تبحری رویکرد و<br />تعللورزی رابطۀ مثبت و معناد ار وجود دارد و بین اهداف رویکرد تسلط و رویکرد <br />اجتناب با تعللورزی رابطۀ معکوس و معنادار وجود دارد. همچنین نتایج رگرسیون نشان داد<br />که مؤلفه های باورهای هوشی و اهداف پیشرفت قادر به پ یش بین ی تعلل ورزی دانشجویان<br />میباشد. همچنین نتایج نشان داد که پسران در مؤلفه های تعلل ورزی، اهداف تبحری تسلط،<br />تبحری رویکرد، عملکرد رویکرد، عملکرد اجتناب و باور افزایشی بر دختران برتری<br />دارند. | fa_IR |
| dc.format.extent | 254 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن پژوهش های آموزشی ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | نشریه پژوهش در نظام های آموزشی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | jiera | en_US |
| dc.subject | تعللورزی | fa_IR |
| dc.subject | باورهای هوشی | fa_IR |
| dc.subject | هدفهای پیشرفت | fa_IR |
| dc.title | رابطهٔ باورهای هوشی، هدف های پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه تهران | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشیار دانشگاه تربیت مدرس | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی دانشگاه تهران | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی دانشگاه تهران | fa_IR |
| dc.citation.volume | 7 | |
| dc.citation.issue | 21 | |
| dc.citation.spage | 57 | |
| dc.citation.epage | 70 | |