نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحاتمی, جوادfa_IR
dc.contributor.authorپژمان فرد, میناfa_IR
dc.contributor.authorصالح نجفی, مهساfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T20:24:44Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T20:24:44Z
dc.date.available1399-07-08T20:24:44Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T20:24:44Z
dc.date.issued2013-08-23en_US
dc.date.issued1392-06-01fa_IR
dc.date.submitted2012-04-15en_US
dc.date.submitted1391-01-27fa_IR
dc.identifier.citationحاتمی, جواد, پژمان فرد, مینا, صالح نجفی, مهسا. (1392). رابطهٔ باورهای هوشی، هدف های پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه تهران. نشریه پژوهش در نظام های آموزشی, 7(21), 57-70.fa_IR
dc.identifier.issn2383-1324
dc.identifier.urihttp://www.jiera.ir/article_52126.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/87663
dc.description.abstractچکیده<br />هدف پژوهش حاضر تعیین رابطهی بین باورهای هوشی، هدفهای پیشرفت و تعلل ورزی در<br />دانشجویان است. به این منظور 280 نفر از دانشجویان دانشگاه تهران( 150 دختر و 130 پسر )<br />به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند و به سه پرسشنامه باورهای هوشی، اهداف<br />پیشرفت و تعللورزی پاسخ دادند . نت ایج نشان داد که بین اهداف تبحری رویکرد و<br />تعللورزی رابطۀ مثبت و معناد ار وجود دارد و بین اهداف رویکرد تسلط و رویکرد <br />اجتناب با تعللورزی رابطۀ معکوس و معنادار وجود دارد. همچنین نتایج رگرسیون نشان داد<br />که مؤلفه های باورهای هوشی و اهداف پیشرفت قادر به پ یش بین ی تعلل ورزی دانشجویان<br />میباشد. همچنین نتایج نشان داد که پسران در مؤلفه های تعلل ورزی، اهداف تبحری تسلط،<br />تبحری رویکرد، عملکرد رویکرد، عملکرد اجتناب و باور افزایشی بر دختران برتری<br />دارند.fa_IR
dc.format.extent254
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن پژوهش های آموزشی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه پژوهش در نظام های آموزشیfa_IR
dc.relation.ispartofjieraen_US
dc.subjectتعللورزیfa_IR
dc.subjectباورهای هوشیfa_IR
dc.subjectهدفهای پیشرفتfa_IR
dc.titleرابطهٔ باورهای هوشی، هدف های پیشرفت و تعلل ورزی تحصیلی در بین دانشجویان دانشگاه تهرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue21
dc.citation.spage57
dc.citation.epage70


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد