مرور دوره 13, شماره 44 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان ناسازگار
(انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2019-03-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر خودکارآمدی تحصیلی وسازگاری تحصیلی دانشآموزان دختر ناسازگار دوره دوم متوسطه شهر کرمان انجام شد. روش پژوهش از نوع شبه آزمایشی با طرح پیشآزمون، پسآزمون و گروه ...
-
اثربخشی آموزش زبان با کمک مودل برعملکرد درک مطلب زبان آموزان ایرانی
(انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2019-03-21)ابزارهای مبتنی بر وب و اپلیکیشنهایی که پتانسیل لازم جهت افزایش انگیزه و تعامل میان زبان آموزان را دارند، توجهات زیادی را در میان جامعهی آموزش زبان انگلیسی به خود جلب کردهاند. یکی از جدیدترین تکنولوژیهای مبتنی بر وب که ...
-
بررسی عوامل اثر گذار بر فرسودگی تحصیلی از دیدگاه دانشجویان و اعضای هیأت علمی
(انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2019-03-21)فرسودگی تحصیلی باعث ایجاد احساس درماندگی، تحریکپذیری، ناامیدی در دانشجویان و درنتیجه کاهش انگیزه و افت عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانشجویان میشود؛ شناسایی عوامل اثرگذار بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان در جهت ارائه راهبردها و ...
-
تدوین الگوی شکلگیری انتقال یادگیری به محیط کار در برنامههای توسعه منابع انسانی
(انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2019-03-21)هدف از پژوهش حاضر ارائه مدلی برای انتقال یادگیری به محیط کار بود. به این منظور بر مبنای طرح مطالعه کیفی و با استفاده از رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد مطالعه انجام شد. جامعه آماری شامل مدیران، اعضای هیئتعلمی، کارمندان، ...
-
شناسایی و اعتباربخشی مؤلفههای برنامه مطلوب آموزش ریاضی پیش از دبستان و تحلیل محتوای کتب مربوط
(انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2019-03-21)هدف این پژوهش بررسی اثربخشی آموزش عملی ریاضی بر شایستگی ریاضی و رفتارهای یادگیری کودکان بود، روش انجام این پژوهش طرح شبه آزمایشی بوده است. بدین منظور 60 نفر از کودکان (دختر) دوره پیشدبستانی به روش نمونهگیری در دسترس ...
-
مدل پاسخگویی اثربخش دانشگاه های دولتی: مطالعه آمیخته
(انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2019-03-21)هدف پژوهش حاضر، بررسی ادراک و نگرش اساتید و صاحبنظران نسبت به ابعاد پاسخگویی دانشگاههای دولتی شهر تهران بود. این پژوهش بر مبنای رویکرد آمیخته اکتشافی با مشارکت 309 نفر از اساتید، صاحبنظران، مسئولین آموزش عالی و دانشجویان ...
-
پیشبینی قصد کارآفرینی دانشجویان براساس سرمایهی روانشناختی و انطباقپذیری مسیر شغلی
(انجمن پژوهش های آموزشی ایران, 2019-03-21)پژوهش حاضر با هدف پیشبینی قصد کارآفرینی دانشجویان بر اساس سرمایهی روانشناختی و انطباقپذیری مسیر شغلی انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی-همبستگی بود. جامعهی آماری پژوهش را دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سال تحصیلی 1397 ...



