مرور دوره 18, شماره 42 بر اساس موضوع "خودکارآمدی تحصیلی"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
-
ارائه مدل علّی ادراک از محیط سازندهگرای اجتماعی و جهتگیریهای انگیزشی: نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی و انتظار پیامد
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2021-08-23)هدف پژوهش حاضر با هدف ارائه مدل علّی ادراک از محیط سازندهگرایی اجتماعی و جهتگیریهای انگیزشی با نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی و انتظار پیامد انجام شد. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی و جامعه آماری پژوهش شامل کلیه ...
-
مدل علی جو روانی ـ اجتماعی کلاس و احساس دلزدگی تحصیلی با نقش واسطهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان دوره دوم متوسطه
(دانشگاه سیستان و بلوچستانUniversity of Sistan and Baluchestan, 2021-08-23)هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر ابعاد جوّ روانی- اجتماعی کلاس بر احساس دلزدگی تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی با نقش واسطهای ابعاد خودکارآمدی تحصیلی بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری شامل تمامی دانشآموزان ...



