راهبردهای ارتباطی جهت توسعه و رونق کسب و کار در پاندومی کرونا و پساکرونا
(ندگان)پدیدآور
میر, صمدملکیان, نازنینآقامحمدی, مهدیحسینی, سید عبدالرضامرادی, فرشتهورمزیار, محمدعلی
نوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
اقتصاد جهانی و به خصوص کسب و کار به عنوان جز لاینفک زندگی بشری تحت تأثیر حوادث مختلف از جمله بحران کرونا قرار گرفته است.مقاله پیش رو با عنوان «راهبردهای ارتباطی جهت توسعه و رونق کسب و کار در پاندومی کرونا و پساکرونا» در صدد آن است با استفاده روش تحقیق کتابخانهای و اسنادی نهایتا پیشنهادات کاربردی و مفیدی را جهت رونق کسب و کار فراهم آورد.برای این منظور در ابتدا با طرح تعاریف کسب و کار و بحران و کرونا و سپس بیان چارچوب نظری به بیان پیشینه اپیدمیهای جهان و نیز پیش بینی فرصتها و تهدیدها برای کسب و کار در پسا کرونا و نیز به مشاغل قابل توجه در پساکرونا و تأثیرات کرونا بر اقتصاد و کسب و کارها و نیز اثرات کرونا بر تورم میپردازد.سپس فرمولی در اخذ رضایتمندی آینده مشتریان در پساکرونا و همچنین به این مهم که ایجاد و تقویت اعتماد عمومی شرط عبور از بحران کرونا میباشد، میپردازد و در ادامه در قالب عنوان پیشنهادات و راهکارها، راهبردهایی اجرایی در راستای عبور کسب و کار از بحران کرونا بیان گردیده است، ازجمله: الف- راهبردهای رونق کسب و کار در کرونا و پسا کرونا ب- راهبرد کم کردن زیانهای ناشی از کرونا در کسب و کارها ج- راهبردهای خروج از رکود کسب و کار چ- عوامل تأثیرگذار در ایجاد راهبردهای ارتباطی توسعه کسب و کار، و در خاتمه با ذکر نتیجهگیری و ارائه منابع مقاله خاتمه مییابد.
کلید واژگان
"کسب و کار""ویروس کرونا"
"پساکرونا"
"راهبرد"
" بحران"
شماره نشریه
36تاریخ نشر
2021-02-191399-12-01
ناشر
دکتر عباس اسدیسازمان پدید آورنده
دانشجوی دکترای علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق(استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق - دکترای علوم ارتباطات اجتماعی)
دانشجوی دکترای علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق
دانشجوی دکترای علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق
دانشجوی دکترای علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق
دانشجوی دکترای علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق



