مرور دوره 5, شماره 9 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
بررسی کاربرد منابع دانش و تأثیر آن بر میزان موفقیت فارسیآموزان عربزبان (راهبردهای استنباط معنی واژگان فارسی با ریشۀ عربی) . 1کارشناس ارشد آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شیراز. (نویسنده مسئول) )r.salahi1991@gmail.com( . 2استادیار آموزش زبان انگلیسی دانشگاه شیراز. .
(جامعه المصطفی العالمیه, 2020-02-20)چکیدههــدف از ایــن پژوهــش بررســی منابــع دانــش و راهبردهــای اســتنباط معنــی اســت کــهفارســیآموزان عربزبــان در هنــگام مواجهــه بــا واژگان فارســی بــا ریشــۀ عربــی اســتفادهمیکننـد. همچنیـن، میـزان موفقیـت آنـان ...
-
علل ضعف دانش آموزان در درس ادبیات فارسی (مطالعۀ موردی)
(جامعه المصطفی العالمیه, 2020-02-20)چکیده:مقالـه حاضـر بـه بررسـی علـل ضعـف دانـش آمـوزان در درس ادبیـات فارسـی پایـههفتــم شهرسـتان یــزد میپــردازد. بدیـن منظــور جامعــه آمــاری در هفــت مدرسـه ایــنشهرسـتان شـامل: مدیـران ( 10نفـر،) معلمـان پایـه هفتـم ...
-
نقد کتاب فارسی به فارسی بر مبنای چارچوب الیس
(جامعه المصطفی العالمیه, 2020-02-20)چکیدهتحقیـق حاضـر بـه بررسـی و نقـد کتـاب فارسـی بـه فارسـی اثـر شـکوفه شـهیدی میپـردازد. ایـنکتـاب بـا هـدف تدریـس بـه کسـانی کـه هیـچ گونـه آشـنایی بـا زبـان فارسـی ندارنـد، نوشـته شـدهاسـت. درسهـای آن از آمـوزش الفبـا ...



