دوره 11, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
پیشایندها و پسایندهای کلیشه های برند در صنعت لوازم خانگی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)بیشتر اوقات انسانها برای سادهتر ساختن فهم و شناخت دنیای اطراف خود در تصمیمگیریها دست به تعمیم می زنند و قضاوت میکنند. بنابراین همه افراد در تصمیمگیری های خود تا حدودی تحت تاثیر کلیشهها هستند. در واقع، کلیشهها پایه ...
 
- 
تبیین مدل روابط ساختاری میان بازاریابی شبکههای اجتماعی و رفتار مشتری درجهت ارتقای برند در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت کاله در شبکههای اجتماعی) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)هدف: کسب و کارها استفاده از شبکههای اجتماعی را به عنوان راهی برای کمک به ارتباط مشتریان و به منظورکسب اطلاعات درخصوص علایق و ویژگیهای آنها و همچنین ارائه خدمات به مشتریان دریک محیط جذاب فناوری آغاز نمودهاند. هدف اصلی ...
 
- 
تأثیر لباس فرم کارکنان ارائهدهندۀ خدمات، بر انتظار از کیفیت خدمات و قصد خرید با در نظرگرفتن اثر تعدیلگری درگیری ذهنی و جنسیت (مورد مطالعه: بانک ملت) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)لباس به عنوان ابزاری مهم در ارتباطات غیرکلامی بیانگر ویژگیهای ارتباط شامل هدف، درجه رسمیت، ویژگی های شخصیتی طرفین ارتباط و تناسب متن و حاشیه آن است.از آنجا که در سازمانهای خدماتی تحقق اهداف سازمان درگرو ارتباط ملموس با ...
 
- 
تحلیل نقش تعدیلگری تجانس سبک زمانی بر رابطۀ بین مشارکت مشتری و زمان ایده به محصول در بازاریابی صنعتی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)با توجه به سرعت تغییر فناوری ها، بالارفتن انتظارات مشتریان و نیز افزایش پیچیدگی های فنی، سرعت توسعه محصول جدید نقشی کلیدی در موفقیت سازمانها دارد و شرکت ها به دنبال روش هایی برای کوتاهترکردن زمان ایده به محصول از جمله ...
 
- 
تأثیر قابلیتهای بازاریابی تجارت الکترونیکی و تجربۀ صادراتی بر عملکرد صادراتی: نقش میانجی کارایی توزیع (مورد مطالعه: کلیۀ شرکتهای فعال در صنایع داخل کشور) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)نقش قابلیتهای بازاریابی در تجارت الکترونیک و توانایی آن در بهبود عملکرد سازمانهای صنعتی مورد توجه جدی محققان کسب و کار قرار گرفته است. در همین راستا هدف از این پژوهش بررسی تأثیر قابلیتهای بازاریابی تجارت الکترونیکی و ...
 
- 
مروری نظامند بر ارزش ویژه برند با تکنیک فراترکیب: واکاوی عوامل تشکیلدهنده و پیامدهای آن از دیدگاه ترکیبی (مالی-مشتری ) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)ارزش ویژه برند یکی از اولویتهای اصلی در پژوهشهای بازاریابی است که هم برای مشتری و هم برای شرکت ارزش ایجاد میکند؛ به این صورت که ابتدا با ارائه کالایی مناسب و ایجاد رضایت در مشتری برای وی ارزش ایجاد کرده و سپس با ارزشی ...
 
- 
ارائۀ چهارچوب بهکارگیری بذرپاشی در بازاریابی: رهیافت فراترکیب (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)بذرپاشی، ارائه محصول جدید به بخشی از مصرفکنندگان (بذر) قبل از ارائه گسترده آن به بازار و یکی از مهمترین پیشران-ها در طراحی کمپینهای بازاریابی و انجام مؤثر تبلیغات دهان به دهان است. هدف این پژوهش شناسایی ابعاد مختلف ...
 
- 
مدل تبیین رقابتپذیری گردشگری شهرهای توریستی در ایران (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)رقابتپذیری یکی از مؤلفههای اساسی توسعه گردشگری شهرها است که میتواند به توسعه عمومی گردشگری کشور نیز منجر شود. هدف این پژوهش تبیین مدلی برای رقابتپذیری گردشگری شهرهای توریستی در ایران است. بدین منظور ابتدا مدل مفهومی ...
 
- 
بازاریابی سینما: قصد رفتاری و فداکاری متأثر از کیفیت ادراکشده و رضایت تماشاگران (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه بین کیفیت خدمات(کیفیت نتیجه و کیفیت کارکردی) بر قصد رفتاری و فداکاری تماشاگران سینما به واسطه رضایت آنها است. روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع پیمایشی است. نمونه پژوهش 598 نفر از تماشاگران سینما ...
 
- 
مدل چندسطحی مدیریت تجربۀ مشتری در خدمات بانکداری الکترونیکی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2021-06-22)در عصر دیجیتال، مدیریت تجربه مشتری به یک استراتژی حائز اهمیت در خدمات بانکداری الکترونیکی تبدیل شده است و تجربه مشتری به وضوح با هدف دستیابی به وفاداری مشتری و رشد درازمدت، مورد تمرکز واقع گردیده است. ازینرو هدف اصلی از ...
 



