استراتژی برندسازی شرکت میشلین
(ندگان)پدیدآور
جعفرزاده, فاطمهخودکار, فاطمه
نوع مدرک
Textمقاله ترجمه
زبان مدرک
فارسیچکیده
یکی از شرکتهای مطرح تایرساز در سطح جهان، شرکت میشلین است که بهعنوان یکی از پیشگامان و رهبران در نوآوری تایر همواره به خود بالیده است. این شرکت دارای سابقهای طولانی در ارائهی راهحلهای دستیابی به موفقیت در زمینهی ایمنی، بهرهوری سوخت، و سازگاری با محیطزیست برای محصولات خود در صنعت حملونقل است. همچنین این شرکت از داشتن برند جهانی در مناطق مختلف که با نامهای میشلین و گودریچ BF در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده به خود میبالد. مقالهی تحقیقاتی حاضر، استراتژی برندسازی میشلین را که منجر به قدرت این برند در گروههای تایر خودروی سواری و ماشینهای سبک شده است، بیان میکند. در این راستا، نقاط قوت داخلی و قابلیتهایی که باعث پایداری میشلین در اقتصاد جهانی شده، شناسایی شده است. همچنین در این مقاله به چگونگی ایجاد صمیمیت با مشتری و حفظ این رابطه و نقش آن در بازار جهانی نیز پرداخته شده است.
کلید واژگان
میشلینبرندسازی
استراتژی
مزیت رقابتی
تجزیه و تحلیل محیطی
شماره نشریه
88تاریخ نشر
2018-02-201396-12-01
ناشر
شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیکسازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری ABD، سازمان مدیریت صنعتیدکتری مهندسی پلیمر، دانشگاه تربیت مدرس



