مرور دوره 23, شماره 93 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
بررسی تأثیر بازاریابی اخلاقی و اعتمادآفرینی بر رفتار خرید مشتریان (موردمطالعه: مشتریان کارخانهی آرتاویل تایر اردبیل) (شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک, 2019-05-22)این پژوهش بهمنظور بررسی تأثیر بازاریابی اخلاقی و اعتمادآفرینی بر رفتار خرید مشتریان (موردمطالعه: مشتریان کارخانهی آرتاویل تایر اردبیل) انجام شده است. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشیست. جامعهی آماری پژوهش را 95 نفر از ...
 
- 
تعیین زمان استاندارد اپراتور برای انجام عملیات ساخت تایر رادیال سبز برای خودروی سواری، با درنظر گرفتن عدم قطعیت (مطالعهی موردی: گروه صنعتی بارز) (شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک, 2019-05-22)یکی از مشکلهای پیشِ روی سازمانها و مؤسسهها، تعیین تعداد نیروی انسانی موردنیاز است. در همینباره روشهای زمانسنجی، کاربرد گستردهای یافتهاند. یکی از پرکاربردترین این روشها استفاده از کرنومتر، با درنظر گرفتن ضریب عملکرد، ...
 
- 
شناسایی و رتبهبندی عاملهای تأثیرگذار بر رقابتپذیری صنعت لاستیک کشور (شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک, 2019-05-22)رقابتپذیری یکی از مهمترین دغدغههای کسبوکار و فعالیت در محیط پویا و رقابتی امروز است. رقابتپذیری اقتصادهای کشورها به رقابتپذیری شرکتهای آن کشور بستگی دارد. هدف اصلی این پژوهش شناسایی و اولویتبندی عاملهای مؤثر بر ...
 
- 
قفل تأمین (شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک, 2019-05-22)در دو ماه پایانی سال گذشته بر آن شدیم تا با تشکیل جلسههایی با نام “هماندیشی متخصصان صنعت تایر کشور"، با حضور صاحبان فکر و اندیشه و تجربه در این صنعت، راهکارهای برونرفت از شرایط تحریم را بررسی کنیم و پیشنهادهای مطرح شده ...
 
- 
مدل تأثیر سرمایهی فکری بر عملکرد کلی سازمان (شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک, 2019-05-22)عملکرد سازمان تحتتأثیر عاملهای گوناگونیست که در روند دستیابی به هدفهای تعیینشده، نقش بسزایی دارند. منابع انسانی در سازمان، بهعنوان یک دارایی و نوع تعاملهای آنها در داخل و خارج از سازمان، ازجمله عاملهاییست که ...
 
- 
شناسایی و رتبهبندی مانعهای استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع در شرکت لاستیک پارس، با استفاده از برنامهریزی ترجیحهای فازی لگاریتمی (شرکت مهندسی و تحقیقات صنایع لاستیک, 2019-05-22)هدف اصلی این پژوهش شناخت مانعهای استقرار مدیریت کیفیت جامع در شرکت لاستیک پارس و اولویتبندی آنها، با استفاده از روش برنامهریزی ترجیحهای فازی لگاریتمیست. در مرحلهی گردآوری دادهها، از مطالعههای کتابخانهای و میدانی ...
 



