مرور دوره 20, شماره 46 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
رابطه بین مهارتهای کاربران جوان و کاربردهای مثبت و منفی شبکههای اجتماعی موبایلی
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2019-08-23)این مقاله به بررسی رابطه بین مهارت کاربران در استفاده از شبکههای اجتماعی موبایلی و کاربردهای مثبت و منفی آن میپردازد. برای این پژوهش با استفاده از روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای، 385 پرسشنامه محققساخته بین جوانان ...
-
ستارههای خرد ایرانی در قاب سلفی: مطالعه نشانهشناختی شهرت خرد در اینستاگرام
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2019-08-23)این مقاله در صدد مطالعه ستارگان خرد ایرانی و استفاده آنها از رسانههای جدید برای ورود به نظام ستارگی است. تلاش بر این بوده است تا با بررسی پنج مورد از کاربران پرمخاطب اینستاگرام، نقش شبکههای اجتماعی مجازی در تعمیق فرهنگ ...
-
استحالۀ نقشمایههای تصویری ـ دیداری به نقشمایههای نوشتاری با نگاهی به هنر زیورآلات معاصر ایرانی
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2019-08-23)زیورآلات معاصر در جایگاه هنر عینی و کاربردی، در پیکره خود علاوهبر نقشمایههای تصویری، دربرگیرنده نقشمایههای نوشتاری است، چنانکه پیکره زیورآلات بهمثابۀ بوم نقاشی به بازتاب روایتهای کلامی میپردازد. نقشمایه ﺷﺪن ﻧﻮﺷﺘﺎر ...
-
رسانه و سلامت: شناسایی و تحلیل چارچوبهای خبری در بازنمایی رسانهای بیماری اماس
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2019-08-23)رسانهها با استفاده از چارچوببندی، ذهن مخاطبان و افکار عمومی را در مقابل رویدادها و مسائل شکل میدهند و بر واکنشهای جامعه در برابر پدیدهها تأثیر میگذارند. به این علت که در دهه اخیر تعداد قابل توجهی از ایرانیان به بیماری ...
-
وفاتنامه گونهای ناشناخته در شعر شیعی
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2019-08-23)شعر شیعی با تنوع مضامین، رویکردها، کارکردها و قالبهای شعری در دورههای تاریخیِ مختلف توانسته است بهصورت جریانی مستمر و پویا تداوم یابد. محبان اهلبیت با عشق و شوری خاص، خالصانهترین بخش ادبیات تشیع را تا قبل از استقرار ...
-
هنرمندان نوظهور در بازار هنر ایران نقش گالریها در موقعیت هنرمندان نوظهور با مطالعة بازار فروش هنر در سال 1391 تا 1394
(پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات, 2019-08-23)هنرمندان نوظهور در آستانه انتخاب مسیر در دوراهی ارزشهای بازار و ارزشهای هنری قرار دارند. هنرمندان برای ورود به دنیای هنر باید ارزشهای یک دنیای واژگونه را بپذیرند؛ هنرمندان تازهکار، آماتورها و تازه فارغالتحصیلان هنر، ...



