نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبذرافکن, محمدمهدیfa_IR
dc.contributor.authorکاظمی, فضل الهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T19:33:52Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T19:33:52Z
dc.date.available1399-07-08T19:33:52Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T19:33:52Z
dc.date.issued2019-11-22en_US
dc.date.issued1398-09-01fa_IR
dc.date.submitted2019-12-16en_US
dc.date.submitted1398-09-25fa_IR
dc.identifier.citationبذرافکن, محمدمهدی, کاظمی, فضل اله. (1398). اثر رفتارهای درون‌نقشی و فرانقشی در شناسایی نام تجاری. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول, 1398(38), 79-89.fa_IR
dc.identifier.urihttp://www.jdem.ir/article_669577.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/69397
dc.description.abstractاین پژوهش به‌منظور بررسی نقش میانجی رفتارهای درون نقشی و فرانقشی در تأثیرگذاری نیازهای روانی بر شناسایی نام تجاری توسط مصرف‌کننده در شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" انجام شد، در این پژوهش متغیرهای پژوهش به‌وسیله پرسشنامه مورد ارزیابی قرار گرفت. پرسشنامه بین 400 نفر نمونه از جامعه آماری که کلیه مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" در سطح شهر شیراز می‌باشد، توزیع شد. روش تحقیق پیمایشی و توصیفی از نوع همبستگی بود. جهت پاسخ به سؤالات و بررسی فرضیات تحقیق با نرم‌افزار اسمارت پی ال اس از روش بررسی معادلات ساختاری و تحلیل مسیر به روش حداقل مربعات جزئی (PLS) استفاده گردید. نتایج این پژوهش حاکی از آن است که تعلق‌خاطر و خودباوری بر رفتار درون نقشی مصرف‌کننده دربرند سازی تأثیر مثبت و معنی‌داری دارند. نتایج این پژوهش تأثیر مثبت و معنی‌دار خودباوری و استقلال فردی بر رفتار فرانقشی مصرف‌کننده دربرند سازی را نیز تأیید می‌کند. نتایج همچنین نشان می‌دهد که رفتار درون نقشی مصرف‌کننده و رفتار فرانقشی مصرف‌کننده دربرند سازی بر شناسایی برند تأثیر معنی‌داری دارد.fa_IR
dc.format.extent409
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی قزوینfa_IR
dc.publisherQazvin Islsmic Azad Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مدیریت توسعه و تحولfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Development & Evolution Mnagementen_US
dc.subjectنیازهای روانیfa_IR
dc.subjectرفتارهای درون نقشی و فرانقشیfa_IR
dc.subjectشناسایی نام تجاریfa_IR
dc.subjectهمراه اولfa_IR
dc.titleاثر رفتارهای درون‌نقشی و فرانقشی در شناسایی نام تجاریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد، گروه مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک، واحد شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی، شیراز، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار، گروه مدیریت کسب‌وکار، واحد شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی، شیراز، ایران (عهده‌دار مکاتبات)fa_IR
dc.citation.volume1398
dc.citation.issue38
dc.citation.spage79
dc.citation.epage89


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد