مرور دوره 1399, شماره 41 بر اساس موضوع "ذهنی کارکردی"

  • تأثیر تناسب خودپنداره، ذهنی کارکردی و تعلق عاطفی بر وفاداری مشتریان 

    مهربان, سارا؛ راه چمنی, احمد؛ ساکی, مرضیه (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2020-08-22)
    وفاداری مشتری نوعی تعهد عمیق و درونی است که منجر به خرید مجدد یا استفاده مجدد از یک محصول یا خدمت خاص است، با وجود این، اثرات تناسب خود و موقعیتی به صورت بالقوه بر روی تغییر رفتار مشتری تاثیرگذار است. هدف پژوهش حاضر مشخص ...