مرور دوره 1388, پیش شماره سوم بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
ارائه چارچوب مفهومی از فرآیند یادگیری کارآفرینانه (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-10-23)کارآفرینی یک فرایند یادگیری است و از سوی دیگر، یادگیری نیز بخش اصلی فرایند کارآفرینی را تشکیل می دهد. یک تئوری کارآفرینی نیازمند تئوری یادگیری است. کارآفرینان برای رسیدن به آگاهی، کسب منابع و مدیریت باید در امر یادگیری ...
 
- 
ارزیابی اثرات اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در میزان وفاداری مشتریان بانکی (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-10-23)واضح است که در سیستم بانکی، مشتریان محور اصلی هستند و در واقع همه ی کارها برای جلب رضایت و جذب آنها صورت می پذیرد. از این رو در فضای رقابتی بین بانکی، بانک هایی موفّق هستند که بتوانند وفاداری بیشتر مشتریان را به دست آورند. ...
 
- 
بررسی نقش سرمایه اجتماعی بر بهبود عملکرد کارکنان (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-10-23)یکی ازمسائل اساسی که مدیران با آن روبه رو هستند بهبود عملکرد کارکنان و درنتیجه افزایش بهره وری سازمان می باشد. درتحقیق حاضر از بین عوامل تاثیرگذار برعملکرد کارکنان، به عامل سرمایه اجتماعی پرداخته شده است. بدین منظور در ...
 
- 
تأثیر به کارگیری رایانه بر بهرهوری نیروی انسانی در بخش اداری صنعت (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-10-23)کشور ما برای دستیابی به یک سیستم اقتصادی مطلوب لازم است کوتاهترین مسیر را با توجه به زمان برای رسیدن به هدف برگزیند و این سیستم هنگامی به هدف خود دست مییابد که با صرف حداقل ورودیها، بهترین و بیشترین خروجیها را به ...
 
- 
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تناسب شغل و شاغل در جذب نیروی انسانی متخصص (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-10-23)تامین نیروی انسانی یکی از وظایف اصلی مدیریت محسوب می شود و سایر وظایف مدیریت (برنامه ریزی و سازماندهی و...) وقتی در عمل تحقق پیدا می کند که نیروی انسانی مناسب و متخصص برای اجرای آن وجود داشته باشد. انتخاب صحیح کارکنان از ...
 
- 
بررسی رابطه جو سازمانی با کارآیی شعب بانک (دانشگاه آزاد اسلامی قزوینQazvin Islsmic Azad University, 2009-10-23)به نظر می رسد بانکها به عنوان مؤسسات مالی دارای وظایف و خدمات مشابهی هستند اما از لحاظ جو سازمانی و روابط انسانی بین کارکنان و عملکرد مشارکت در تصمیم گیری و کارآیی با هم متفاوت هستند. مدیران ارشد و مجرب متوجه این امر هستند ...
 



